what will happen

morsningkorsning kärani!♥ min vovvsing väckte mig som vanligt..fucking drygt,jag som vill sova uuut,längelänge..men nej de funkar inte när den hysteriska sötnosen klänger och skäller på mig..psst. så nu är jag vaken och ligger i min säng och halvdegar med musik dunkandes i hörlurarna. ska börja fixa mig lite smått snart,hade planer för dagen tills mamii heltplötsligt säger att vi ska till stockholm och göra någonting,hm(?) får se va de blir,mamsis fantasi är väldigt flödande h3h3. men de blir nog naajz. så uppdateringen idag kommer suga,det får ni räkna med,bloggar innan jag åker och visar outfit osv och sedan såklart då jag kommit hem när det nu blir. skulle tippa på att det blir ikväll nångång eller inatt. ska sminka mig och klä på mig nu,vi hörs senare! ha en bra dag i det fina vädret,njuuut! pussssss

bellsiiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0