so i can shake you

har lyckats fått lugn på mig nu och är hyffsat avslappnad, schööönt. när jag lade mig där i spát försvann stresset genast, wohoo myhero! väntar på käk nu, en av mina favoriter, gräddstuvad-pyttipanna, mumsfillibabba! sen pappsen som makear deocksåå, ännu bättre, hehe. maaaaat♥ sedan tar jag en tur i spåret för å röra på benen lite! ska skriva en novell till en grejimoj jag ska delta i sen också, kanske publicerar den här? hm..maybe baby. beror på hur den blir, hähä.
everything is not what it seems. sometimes

fan att du yrar i mitt huve tjugofyra i sju, blir gaaalen




saknar mitt blondahår, sällan jag alltid ska ångra mig när nåt skett.
well, trivs ok som brownie så de får la vara.

här kommer en hel hög med pics på mig från 2010 ithink. blonditimes baby












Kommentarer
Postat av: Anonym

fin chey!

2011-09-27 @ 16:33:40
Postat av: Anonym

Söt då, söt nu, söt föralltid :)

2011-09-27 @ 20:39:49
Postat av: bells

gaaah vad snygg du är. och smal. var stolt över ditt utseende! <3

2011-09-28 @ 16:19:52
URL: http://handleder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0