har lite boooring

kör på en tidsfördrivande lista nu innan jag ska ta mig en tupplur! läs om ni pallaar, helt upp till varoen hehe




STEG 1
Namn: isabella nyqvist
Födelseplats: uppsala BB
Bor: enköping
Ögonfärg: blå/grön/grå typ
Hårfärg: brunett så hett!
Skostorlek: 37
Civilstatus: fri som en fågel ;)
Höger eller vänsterhänt: bådhänt (a) fast näe, hööger


STEG 2
Skor som du bar idag:
mina vita tygskor
Dina svagheter: typ att jag har svårt att va stolt över mig själv, ser felen ist för de bra
Rädsla: att något hemskt ska ske

STEG 3
Första tanke när du vaknar: sova mermer meer
När somnar du: det varierar men efter tolvslaget iaf

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: äpplecider!
McDonalds eller Frasses: och vad är frasses(?) aldrig lagt maken in på hehee så donken forsure
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: dunoo
Choklad eller vaniljglass: vanilj

STEG 5
Svär du?
hellno. jävlar där drev jag, jafan det händer ofta yao
Sjunger du? i min ensamhet jaa 
Duschar du varje dag? varannan*
Röker du? sometimes
Gillar du skolan? hahaha dumfråga.. lektionernna kan kyssa mitt arsle men å bemöta kompizar där är kalas!
Har du bra självförtroende? inte de bästa direkt.
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland, ibland inte...


STEG 6

Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol? yes
Rökt? faktisktinte
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli? neruu låter inte alls frestande
Ätit sushi? ursch nej, nevereveeeer 
Stått på scen? nix
Skejtat: jag, skejta? ahtjena
Bakat? jajemen
Stulit: ne de behövs inte
Kysst någon? ja, eller nej eller vene om de va denhär månaden hehe mitt memorycard är spräckt ;)
Kramat någon? ohhja, jag dras till kramar yuum
Haft sex? de vill du allt veta va?

STEG 7
Har du någonsin…
Svimmat? japp..
Blivit kallad hora? bara som en svordom alltsåå för ja bråkat me nån osv
Blivit nerslagen? psssst nej.
Busringt någon? hahaaha absolut!
Gjort något som du ångrade? OM jaghar, att jag har..
Fått IG i nått ämne eller på något prov? fuck yeah
Kastat en sten på nån ruta? de tror jag nog

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? tänker inte så långt fram
Vad vill du bli när du blir gammal? lycklig, trivas bra med min man & med mitt jobb där jag ska käna en hel del pengar. drömyrkena är ;polis, psykolog, flygplansledare eller skådespelare!

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
några stycken
Antal CD-skivor du äger? kör inte B racet så cdskivor kan slänga sig i väggen, finns bättre smidigare sett yao
Antal piercings?
Antal tatueringar? ingaalls men de skare bli ändring på minsann!
Hur många gånger har du varit med i tidningen? ett antal ;)

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? ett tag kvar tills dess, får hoppas på att sjukdomen läkts innan för då jäklar ska livet lekas och levaaas mucho all the time mannen h3h33, ahni vet schteeka massa,bada, partaja, shoppa, chilla järnet, mysa i solnedgången osvosv
Vad ska du göra i vinter? fara upp till kiruna är en plan än så länge! och senså blire vell en hel del spenderad tid inne på sjukhuset skulle ja tro.
När tar du studenten? vene
Vad gör du efter gymnasiet? jobbar?
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? förhoppningsvis. gärna i göteborg eller huvudstaden annars usa!
Vad händer till helgen? i helgen? västerås ithink.
Vad vill du helst göra just nu? sova vilket ska göras direkt då denna listan når sitt slut, tröttchey_95

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? om jag faller för någon och finner min prins så jarå
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? fejjset, ögonkontakt? :)
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? what? fatta inte ens frågan hehe trög elleee, trött medandraord
Vem är den perversaste person du känner? massvis, alla är vi perversa på något vis haha
Hur många gånger har du varit utomlands? palla räkna alla gånger, massooor
Vilket land är bäst? eftersom jag spenderat min tid at my life här i sverige och enda stället jag riktigt "lärt-känna" så måste jag vell välja bland de enda alternativet och det blir sveeariket hihi, men norge har snyggast killar lätt! och usa är la underbart med deras härliga klimat året om

 

 

 

sådärja då va den klargjord! godnatt mina älskade läsare, sleep tight♥

sommaren2010. dagen då bilden togs är ett gott minne för livet!

VATTENPIPAAAA♥♥


Kommentarer
Postat av: Erica

hihihi såååg de! :) händer idag ? :) pussar

2011-09-22 @ 08:20:30
URL: http://ericabeatricelundell.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0