cause I was born to tell u I love u'

shuuu! har precis duschat i drygt en timma, gosh va skönt de va ;) misstolka inte.. haha :o håller på å ladda hem en film nu som jag ska slockna till snart, sömnen bara skriker på mig hehe ganska trööött är jag. fick typ världens raraste sms från en kille nyss, dog lite.. nu kommer jag sova bra inatt! träningsverk kan man ju lugnt säga att jag har också, tuffträning idag alltså! asskönt nu efteråt. blir upp tidigt imorn för ska till uppsala akademiskasjukhuset, mitt andra hem och träffa läkare å rubbet. verkligen behövligt..efter denna dagen's förvärrande syndrom..
ska läsa lite i min goa bok nu, haha läsfreaket myself and I,
äre bra handling så funkar de alltid! så I will do it now.
seeeya pzout♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0