utan dig är jag halv..

shoooooo, vart ingen bio, vart inte så förtjust i nån film som gick hähäh så laddar ner och myser hemma ist, myspys! but where are u? finaduu.. well, fick somsakt massage tidigare idag, somnade på dirren typ, värt? kunde ju inte njuuuta någe dåju.. men de va så skönt så länge de vara, thatswhy! finns inge bättre än att få massage av värsta snyggingen med lugnmusik, eller de tvivlar jag på ;) drog till gymmet efter å träna lite, känns väldanshärligt nu efteråt! jag är grym på att hålla min deal with myself. salladen tog jag också oooch vatten. wow, goodjob bellsi, keep going with that nubara! well, ska till handlarn å köpa gurka och dipp att snacksa i mig sen till filmkollandet.

ni kan gärna tipsa mig om nå bra filmer? :D
helst nån ungdomsfilm, romantisk eller komedi!
pussssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

bring it on :)

2011-09-24 @ 20:36:11
Postat av: M A J A

sv; Åhhh tack! :D

AA visst jag har lagt till dig, skriv till mig när du har lagt till mig, kram!

2011-09-24 @ 22:04:34
URL: http://happinessandlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

American pie :D

2011-09-27 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0