tidsfördriv i väntan på idol

Vad är ditt mellanamn? Anna, Rebecka
Vad skulle du vilja heta i förnamn? ingen blekaste, spelaroll
Är du i ett förhållande nu? nope, jag är fri som en fågel
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ksbjackb
Vad gör du på fredagskvällar? nu som sjukling myser jag föremestaa
Bästa filmen du någonsin har sett? absolut bästa? adu.. finns massa
Har du någonsin varit full? yesbox, tänk för de har jaa
Har du testat droger? nejdå
Röker du? sometimes
Snusar du? fyyfan, fetglöm de va
Saknar du någon just nu? ohja!
Hur mår du idag? som vanligt
Vad gjorde du för exakt ett år sen? gick i skolan
Bästa minnet från sommaren? liseberg, cypern
Senaste landet du besökte bortsett från sverige? cypern 
När var du där? i somras
Är du rasist? öh inte direkt vaa 
Har du helt svenskt ursprung? nej faktiskt ickee, morfar är från rumänien 
Om nej, vart kommer du ifrån? nämndes ovan yao
Föredrar du svenska eller utlänska killar? beror på självaste personen
Ser du fram emot någonting just nu? jafan,att bli frisk för då står tusen planer på plats! dels usaa
Sköter du skolan? hyffsat, så mycke jag står ut me
Vad hade du för betyg förra terminen? va inlagd på sjukhus då så fick inga 
Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? mvg
Vilket ämne var det? olikaa men mest på svenska uppsatser
Har du fått ig på ett prov? buuhuu ja nångång
Har du spelat/spelar du i ett band? i am the baand nanana, men nix dont do 
Anser du dig vara intelligent? hahaha whut, självklart?!?!!?
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? lugnt tiden då jag va fri från min förbannade sjukdom!
Vilken va den värsta tiden då? då den kom och höll i sig, sen tre år tbx? numeed
Har du mått jättedåligt psykiskt? ingennyhet
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? har jag?
Har du haft sömnproblem? everyday, everynight
Hur ofta gråter du? väldigt sällan faktiskt, händer lite dåodå, egentligen borde de ske 24/7 men nono
Vad gör du när du mår dåligt? mår dåligt
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? har mina glädjespridare! dels sjukvården
Vill du ha tillbaka någon av dina ex? patetisk fråga
Vilken klass går du i nu? 9an fast har hemstudier så ingenalls egentligen
Vilken skola? kjbuava
Har du varit otrogen någon gång? aldrig
Har någon varit otrogen mot dig? somtur nej
Är du stolt över dig själv? ah fan va bäst jag är, bäst i världen. öh njava, inte så värst. och det har jag syndrom från min sjukdom å skylla på
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? kommer inte på nå
Vad får du ofta komplimanger för? typ allt, främst rumpnissen min sedan ögonen, kinderna (?) haha fräknarna, håret osv
Har du lätt att få folk att skratta? arå de händer vell
Cider elller öl? cidercidercider
Har du några talanger? ingensärskild
Vet du om någon är kär i dig? ja *fniss* 
Är du kompis med ditt/dina syskon? syskonkärlek♥
Vad står det i ditt senaste sms? tja :)<3
Hur lång är du? 1.63 tyyp
Hur mycket väger du? vene, runt 50 
Vilken storlek har du på kläderna? XS
Har du svarat ärligt? handen på hjärtat


Kommentarer
Postat av: amelia

helvette, lägg ner att va så himla fin !!

2011-09-28 @ 21:09:24
Postat av: Anonym

ögon som dödar, bröst som flödrar ;)

2011-09-28 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0