this or that, or what?

en söt läsare langa en kommentar om att hon ville att jag skulle göra en sånhär this or that sak, att jag ska välja mellan två alternativ! naaajs att du gav mig lite bloggtips och din lista, absolut så kan jag svara på den! :D 

(tjocktexten är den jag valt)

Sommar/Vinter
Leopardmönster/Zebra
Kärlek/Vänskap ,båda haha kan inte välja mellan dom, lika stor betydelse enligt mig.
Grönalund/Liseberg
Stockholm/Göteborg
Blondin/Brunett ,beror på va du syftar på, va som passar bäst på mig eller förörvrigt(?) jag svarade för alla nu iaf.
Armband/Halsband
Myskväll/Fest, humöret som avgör :)
Paow/Kissie
En killes insida/Utsida
Blogga/Musik
Datan/Tvn
Choklad/Lakrits
Thailand/Usa
H&M/Gina tricot
Jul/födelsedag


svårt å välja haha, men tog de jag föredrar ett litetskvett högre.

fortsätt jättegärna ge mig bloggförslag och sånnahär listor, de uppskattas!! hihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0