the way that you stare, starts a fire in me

heeemma nu! va somsakt hos min kinesologimassörska som jag har ett pass hos varjevecka, en skit grym behandling av min sjukdom. känner mig genast mycket mer avslappnad och tankarna lugnar sig en himla massa efter passet, superduper! henne tror jag verkligen på, efter några till gånger i längden så kommer jag nog må mycket mycket bättre. får hoppas på det. hon är sååå mycket bättre än dom inom vården,psykologer och skit. yes just saying! stanna kvar på stan efter massagen och möte upp mamsii där, vi kollade lite i affärer, köpte inte något förutom en pizza :$ vafaan bellsi..va gör jag,jag lyckas aldrig va nyttig av mig. åhfan jaja ska ändå ta en raskande lång promenad till papiii alldelessnart så det lönar sig! ska kanske gymma ikväll också, vi får se hur det blir med de, skulle vara behövligt för latfisen hära.. eller så drar jag ut i spåret och tar en runda. men måste förstofrämst pluggaaapluggaplugga en massa idag, så det ska göras på dirren då jag anlänt till pappa. ska dra mig dit nu.


såhär ser jag ut idag!

IMG_70841

IMG_708711
en riktigt skön cardigan och svarta enkla leggins från gina. leopardväska från åhlens och jackan är från vera moda. brillorna från någon marknad i stockholmcity och så en slarvig frisyr uppsatt därpå. pallade inte fixa håret idag hehe

vi hörs senare, pusss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0