the souls escaping through this hole that its gaping

åh, era kommenterar värmer mig otroligt ska ni ha gott för er! tack för era fina ord. much looove to u!!♥


förövrigt så,
justnu chillar jag järnet i soffan framför barnprogram heheehe (a) nej jag är absoluut ingen tönt, tro inte de.. haha driver. men vafan, palla växa upp för mycke. unna sig med lite trams ibland är ju intealls fel ;) man saknar ju barndomen som faen alltsåå. tiden bara går och går, hänger inte alls med?.. vill va dagisbarn igen (det va då jag slapp min sjukdom främst) då man lekte hela dagarna och tralla runt utan massa problem och shit. tänk va livet va lätt då och så bra man mådde. men inget att göra åt.. ungdomstiden är inte pjåki den heller men med mina jävla besvär blir den svår.. keepgoing bella, keepgoing


ska ta mig min ångestdämpande och sedan rycka mig i kragen & pallra mig ut i spåret senare, ett måste. fast jag är as okry men fifaaen nu jävlar ska jag ta tag i mig själv och sträva efter att få min kropp typ sååhär snygg å sexig! ;
WOW!
nu jävlar kör vii! träning i högstagrad!
- springa 5km
- situps/rumpövningar/armhävningar/marklyft


hörs sen, pusselipussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har redan dröm kroppen,

rumpan och brrösten mums !

2011-09-20 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0