svar på frågestunden!

svaren-från-frågestunden

Hur fixar du ditt hår, vad använder du för produkter, plattar du det? och den där tyska killen, hur gammal är han? din blogg äger fett bella, kram <3

svar; jag gör inte så mycket med det faktiskt. sätter upp det i olika frisyrer ibland och har jag utsläppt brukar jag fylla i det med löshår. plattar håret ytterst sällan, typ två gånger i veckan när jag har lust och pallar. och så soover jag med hårinpackning runt 2-3 gånger i veckan också vilket är renkärlek för håret, så det rekommenderas! har användning av olika hårprodukter, olika duschsaker varje gång typ hehe,det som finns att erbjudas liksom. men använder föremesta denna hårinpackingen som är min favorit!;

loreal_elvital_47244831_129566691

den tyska killen är lika gammal som mig, alltså 95a! åh tack,kul att du tycker det gullet! :D puss

 

Vad är det värsta, pinsammaste, bästa, läskigaste och roligaste du vart med om? ;D

svar; oj det blir svårt att svara på,inte klockrenaste minnet och hänt så mycket i mitt liv men will try;

värsta: att jag lyckades få mig min förjävliga sjukdom! heltklart..

pinsammaste: faktiskt inge speciellt..minns inget

läskigaste: flygresan till florida, en skitskum gubbe som förförljde mig osv

roligaste: jadu, så himla mycket! my life innan sjukdomen tog över mig!

 

är du singel?;)

svar; japp!

 

Varför börja du blogga?
Vart får du alla dina idér från, du skriver varierande och bra, kommer du på själv? :D
Hur tjänar du pengar på din blogg?
Får du dom som kontant hem eller till din bank?
Hur mycket tjänar du?
Vad är ditt besöksrekord?:)
Fortsätt blogga! :D <3

svar; tidsfördrift och en kul grej bara! skönt att få skriva av sig lite! :) och denna bloggen skapade jag också främst för att jag drivit flertal tidigare men som jag lagt av mig och då har läsare bett mig börja igen, så dels för det också! 

får inspiration av andra bloggare men annars äre bara att köra på inte så komplicerat :D 

via bloggerfy! och andra småsidor

jag har valt att ta hem dom kontant!

det varierar, inte värsta mycket men iallafall något! över 300 

mitt besöksrekord i unika besökare för en dag ligger runt 1400 :)

 

han du skrev inlägget om som du träffade i cypern, hände något mellan er alltså jag menar strulade ni eller pussades eller så? berätta tack! :D

svar; inge mer än kramar vart det. vi träffades bara en gång så! kände knappt han då. lite synd menmen :)

 

när strulade du (tunga med tunga) första gången?
brukar du onanera? ;P
är du populär bland killar?
blir du lätt uppraggad?:P

svar; vid 12års åldern nånstans där omrking!

hahaha vilken fråga, det är privat.

jag är inte opoppis iallafall :)

dehänder! ;)

 

kan du lägga ut bilder från din fjortisperiod skulle va kul att se =)<3

svar; ja det skulle jag kunna göra om jag har några kvar! :)

 

när föddes du?
brukar du vara i sthockholm ofta?
vad heter du på facebook? om man får adda dig där :)
är dina föräldrar skilda?
är du blyg av dig?
är det inte svårt att leva när du mår som du gör?;/
du är så stark,fortsätt så!!! beundrar till bella,kram!<3

svar; 15 augusti 1995

ja rätt så! minst en gång i månaden :D

Bella Nyqvist, bara att adda! :)

ja det är dom.

ne det kan jag inte direkt påstå att jag är :P

ohja, detklart att det är svårt,verkligen inte lätt med alla tankar som yrar där i huvet och panikattackerna jag får så ofta, men bara att stå ut och jag gör det för jag är skapligt stark av mig, och van med dennaskiten inom mig nu, men det är jävlatufft alltså..de flesta ger faktiskt upp för de inte pallar

i will, always be a strong girl! söt du är,kramisar till dig 

 

Har några frågor här :)
1. Vem är din förebild? eller vilka?
2. Dina finaste plagg ur garderoben?
3. Hur lång är du?
4.Hur mycket väger du?
5. Vilka hårprodukter använder du dig av? shampoo/balsam osv?
6. Vilka bloggar följer du dagligen:)?
7. Vad gör du när ångesten tar över? :/

svar; miley curys! 

hm, ska klura på den och så kan jag lägga ut bild sedan i ett inlägg! :D

va ett tag sedan jag mätte mig men sist visades det på 163cm iaf, säkert de nu med

typ 54kg..

det varierar! men har föredragit en inpacking jag använder mig mest av i en fråga högre upp, kika där! :)

främst mina kompisars och så sarahtjulander's sedan lite andra ibland

käämpar och försöker stå emot den vilket jag aldrig riktigt lyckas med.. ångest är min fucking vardag

 

Hur ska din dröm kille se ut ?:)
När började du blogga och varför ? :)
Vad är det bästa du vet ?:)

svar; mager men ändå muskulös, ha snygg klädstil, gröna ögon, brunt halvlångt hår, va längre än mig, keps på är alltid fräänt så ska håret sticka ut lite utanför ;), gulligt leende. ja, det är my dreamboy utseendemässigt! har faktiskt en jag syftar på hehe

förlängelänge sedan då jag drivit andra bloggar än denna, men denhär har jag endast haft i drygt en månad nu. och varför är för jag tycker det är skönt att skriva av mig, dela med mig av saker till uppskattande läsare, ha som en dagbok att kunna blicka tillbaka i i framtiden. och det är kuul,att tjäna på det är inte helt fel heller 

det bästa? hm..finns en hel del men att slippa må som jag gör och kunna njuuuta av livet.

 

Var får du all din snygga inspiration ifrån? Älskar hur du klär dig och det,du är min förebild :O<3

svar; jag är faktiskt ingen modeföljare, köper det jag tycker är snyggt bara och matchar ihop i en passande och läcker outfit enligt min egna åsikt :D awe, u make me happy, tack sweetheart!! :) 

 

hur sjutton kan du vara sååå sjukt fin o.O

svar; inte för att jag tycker det men thx :) föddes såhär bara! och är inte allsnöjd. men naaw! 

 

vad heter din hårfärg?
hur många gånger har du färgat ditt hår? blir det inte slitet?
har du löshår eller har du så där långt hår? :)

svar;  hårfärg

wella professionals color touch deep browns!

väldigt många gånger, inte så att jag räknat direkt men runt 10stycken kanske. självfallet att håret blir slitet av det, mitt hår är väldigt slitet men en hjälte i nöden existerar ju = hårinpackning!! :D

jag har långt hår vanligtvis, men fyller ändå i håret med löshår sometimes för att jag tycker det blir finare så! :)

 

Vad vill du jobba med?
En kul sak vore om du kunde beretta om ditt liv, sen gången du föddes och varje år sen dess? du behöver inte göra det som svar i frågestunden men ett inlägg? skulle vara kul :D <33

svar; förstofrämst vill jag bli heltfrisk från denna skiten så jag kan ta och satsa och lägga ner mer tid inför min framtid. men har drömyrken som jag skulle vilja bli som är; polis, psykolog eller nånting på en flygplats eller som har nåt med flygplan att göra! :) hm..tack för idén, det kanske jag skulle kunna ordna! :D kram

 

använder du string? ;)

svar; det händer! 

 

När du såg min blogg för första gången vad tänkte du då?
:)

svar; söt tjej!

 

hur gammal är du?
när tog du hål i naveln?
vad går du iför klass/linje?
vad gillar du bäst för filmer?
vad vill du bli!?
 
det var några frågor!:D ha der bra!=)

svar; 16, tog själv nångång i somras men den blev fail och infekterad så har tagit ur den nu.. blir nog att ta ny snart hos en som jobbar med sånt, hehe bäst så! 

ingen alls, eller jag går om 9an halft. får några hemstudier men tillhör inte själva "klassen".

jag föredrar kärleksfilmer och typiska ungdomsfilmer, som;

jag-saknar-dig-movie-poster-2011-1020700288_161531707 the-last-song-soundtrack_90964878_124242963trettonjustin-bieber-never-say-never-movie_124698141_139372244_150324450sg-att-du-lskar-mig_55182881 (1)beta_house_1197838124_12470623wi
några av mina favvisfilmer hehe!

har skrivit vad jag vill jobba som högre upp på frågestunden ;)

 

Jag undrar vart du har köpt din tröja på inlägget ”thats me today” skitsnygg!! :)

svar; tack håller med dig där! ;) den är från h&m!

 

1. hur gör du så att ditt hår blir så fint? :o
2. när började din sjukdom?
3. hur orkar du vara så stark?jag ser upp till dig!

svar; inte mycke,plattar de knappt, har inpackning och ja walla de bara är så men tycker inte alls om det :( men awe,tack! :)

den började komma för drygt 3-4år sedan..

jadu,jag tror på mig själv och har hopp men dock så är jag inte alls stark helatiden...

 

Jag är 26 och tycker du är så sannslöst söt! Gillar du äldre killar? :)

svar; tackdu! :) javisst, inge fel med äldre killar kärleken som räknas, men det finns ändå en totalgräns för mig, 26 är lite väl mycket nu när jag är 16! 

 

hur kan du ha sån fin hy utan finnar och de? :D
vad har du för dator? och kamera? och mobil:D
favoritfärg ?;)

svar; ingenaning, har bara det :D och har alltid haft. född så hehe. men ett tips är att sköta ansiktet väl om man använder spackel, skölja bort sminket noga och smörja in med ansiktskrämer och ibland även ha på ansiktsmask! :) 

jag har två egna datorer, en bärbar och en stationär, min bärbara ser ut såhär:

hp_envy_13-rear

min kamera: 

3703440-origpic-f6c507

min uslaa mobil:

MdCypwRVcu7QbSImAA_large

 

och favoritfärgen är ROOOOSA, är inte det ganska logiskt ;)? hihi lovelycolor!

 

 

Brukar du läsa böcker? isåfall vilken är din favorit bok som du läst? vad handlar den om? :) <3

svar; ja det brukar jag. min favorit måste nog vara denna inpassande bok som jag känner igen mig så grymtväl i handlingen för den handlar om min sjukdom och hur mitt läge står till:

heberlein-ann-jag-vill-inte-do-jag-vill-bara-inte-leva

beskrivelse om boken; "jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. en äkta apori, ett olösligt filosofiskt dilemma, en ångestskapande situation i sig bortsett från att det oftast är min ångest som driver mig mot insikten att livet är värdelöst och slutsatsen att det bör ändas. det gör för ont. ibland. Ibland är det bara outhärdligt. denna vardag. denna tristess. detta fula liv. det banala. det dumma. allt som ni inte förstår. förlåt. det var onödigt. förlåt."

- vad tycker du om dom stora bloggarna, blondinbella, dessie, paow, kissie sarahtjulander osv?;)
- vart köpte du din rosa mjukisdress har letat men aldrig hittat rosa :O :(
- vilken skola går du på?
- vart skulle du vilja bo om du fick välja. vilket ställe i sverige och vilket land?
- hur vill du att din framtid ska bli?
- ditt roligaste minne genom tiderna? och i somras?=)
- hur låter du ditt hår växa, tips?
keep going girl, älskar din blogg

svar; kan inte tycka till så mycket om dom eftersom jag knappt ens besökt deras bloggar men har inte hört så "positivt" om de flesta fast sarahtjulanders blogg är jag följare av, hennes liv är spännande att följa för hon leeever de verkligen och hittar alltid på nå najs! väldigt fin är hon också och ja gillar den för hon lever ett typiskt tonårsliv där dee alltid händer något kul!

jag köpte den på en väldigt udda butik vars jag inte vet namnet av. men såg såna i stockholm igår inne på cubus så det finns rosa sådana där! :D

ingen förtillfället. har hemstudier!

i sverige: finfina göteborg eller härliga stockholm! och utomlands: nånstans i florida, i usa :D

vill såklart ha en ljus framtid som vem som helst? främst bli helt bra och frisk från min sjukdom och sedan göra det som faller mig i smaken! vill spendera tiden med mina käravänner, njuta av livet tillsammans med dom,feestaloss, gå ut skolan så jag kan skaffa mig ett jobb där jag trivs brapå såsmåningom, skapa en familj med en rar och underbar man och vi ska va värsta lyxiga av oss ;D hehe...ah nåtsånt. men såklart allt jag ber om så jag kan få chansen att skapa min framtid är att bli fucking frisk från skiten jag lider av nu.

har himlamånga roliga minnen genom tiderna så kan inte komma på nåt särskilt såhär nu. men i somras vare utan tvivel när jag fann min finastetysk i cypern,just den kvällen! :)

checka min kategori "tips" här i bloggen så finner du ett par där! :)

willdo,thankyoou,glad jag blir! :D

 

1. var brukar du köpa dina kläder?
2. brukar du handla från nätet?
3. vilka bloggar läser du?
4. om du bara får välja EN blogg som du får läsa,,, vilken skulle det vara då? BARA 1!!!
5. hur mycket sitter du framför datan per dag?:)

svar; h&m, gina, newyorker, bikbok, cubus är de mest populära för mig! 

aah ibland, men går hellre på stan och shoppar och provar saker! 

nämnt de längreupp i frågestunden 

öhm, den blir svår men isåfall den enda "kända" jag läser och det är sarahs.

de varierar men omkring fyra timmar sammanlagt kanske, ibland mer och ibland mindre, beror på va jag har för mig förövrigt hehe

 

Hej jag är också en tonåring som mår dåligt och är deprimerad,har läst dina texter där du skrivit av dig och känner igen mig så mycket, i allt!! jag vet inte varför jag mår dåligt, jag som du mådde bra innan nåt inuti tog över men utan anledning, har känt mig såhära risig kanske snart 1 år och är 14 år nu,jag harinte pratat med någon om det, vågar inte berätta, hur vågade du och hur gick det till? bheöver all din hjälp, kram:(<3

svar; men tjena mytwin :/ gud va otroligttråkigt å höra att du mår desamma som mig. att man ska va värd att må såhär, inte ok alltså...men du MÅSTE berätta exakt hur du känner och mår förstofrämst för dina föräldrar, för du vill väll få hjälp med att ta dig ur detta, man måste ha hjälp av sånna som jobbar med sånthär, så förgudskull, för MINskull, söök hjälp genast, skit i din rädsla för det, vågade inte heller i början, men kör ba på och snacka av dig så kommer allt kännas så mycket enklare än att du ska hålla skiten inom dig själv. så gå mot din rädsla och bara talaut, annars kommer du ju ingen vart och det vill du ju, så walla gumman, du måste prata med dina päron och så får det leda sig vidare sen,du ska absolut inte hålla detta inom dig, jag ångrar att jag gjorde det i drygt två år,kom bara längre och djupare ner i sjukdomen då och nu äre svårare att ta mig upp för det så du måstemåstemåste söka genast för ditt eget bästa, all lycka till dig! it will be okay but u most sökahjälp. styrkekramar!!

Vad för skor kommer du använda i höst/vinter? Vad för jacka? Och vad för kläder? :D Din blogg är grym!

svar; rosauggs & mina olika färgers tygskor! jackan som används nu i höst är min beigebruna skinnjacka och ibland min svarta. vinterjackan är inte köpt än så det vet jag inte, men är sugen på en olivgrön dun. klääder blir varma och bekväma, kan göra inlägg mer inriktat om det sen! ;) åh tack hihi kul att höra! puss

outf

skulle du kunna ligga med en tjock person ?

svar; det skulle inte alls göra mig "tänd" så dontthinkso

 

har du sådär mörka ögonbryn elleer målar du dom mörka? :d

svar; har naturligtmörka men det händer att jag fyller i dom med en ögonbrynspenna ibland så dom ser mer "jämna" ut.

När får jag träffa dej min fruu!”!!<3

svar; snart sweetheart, snart! :)

 

Vad jobbar dina föräldrar med ?

 

svar; mamii jobbar som distriktsköterska och papii jobbar i stockholm på nåt jobb jag knappt själv vet va det är, de jag vet är att han gör så dels tunnelbanorna kan drivas där och jaa inom elkabeltekniken dvs!

vilket plagg måste du ha i höst? 
vad ska man göra när man bara känner sig så deppig och som om allt ändå kommer bli fel?
vad ska man göra om man är jättejättekär i den finaste pojken på skolan och han inte vet om det?
om du skulle säga hur mycket du tror på dig själv mellan 0%-100%, hur mycket skulle det vara?
har du några tips på hur man kan bli mer social? är så tyst bland nya vänner,ge mig tips snälla
du har grymmaste bloggen! PUSS

svar; 1. cardigans tillsammans med leggins eller jeans med en tjockcollege tröja, kommer ett inlägg om det! ;) stay tuned! 

2. det är en känsla jag bär exakt helatin, det enda man kan göra är att bita ihop,stå ut, va stark och föörsöka igga skiten och tänka positivt. är man inte inne i en deppsjukdom utan bara är det ibland som ingår i en normalmänniskas liv så tycker jag att man kan ringa någon närastående att snacka ut sig med, antingen deppa till sköndepp musik eller dunka partylåtar som man kanske kan bli taggad till, och en bra idé är också att skriva av sig! jag finns gärna här tillhands och som stöd,du når mig tydligare inom detta på min mail; [email protected]

3. börja visa det stegvis, le mot honom då kommer han se det finaste du bär, börja hälsa när du stöter på honom i korridoren eller liknande, börja skriva med honom, snacka me honom, och vips så är ni kompisar och resten är en historia! 

4. till 110%, fastän jag ändå avskyr mig själv.. men jag försöker så gott som jag kan trotts minsickdom att tro på mig själv, gör allt jag kan och kan inte tro på mig mer än jag försöker, så det blir maximaliumet. 

5. våga sticka ut, vill du synas och höras bland folk ska du visa det också, de e bara å snaaackasnackasnacka,säg alltmöjligt och va inte rädd över att du kommer säga fel för det är onödigt grubblande bara för annat folk lägger inte va jag tror så stor märke på vad du säger, bara du säger nåt och inte är så tråkig & tystlåten av dig. inget kan gå annat än åt helvette, hellre ångra något man gjort än ångra det man aldrig gjorde "sa". men älska dig själv förstofrämst, då kommer allt gå så mycket enklare i hela biten! 

awe :D ,puss!!

 

Hur tar du dina outfit bilder så man ser din kropp, är det någon annan eller hur gör du? :) <3

svar; har självutlösare, ställer kameran på ett fack i en hylla som är i samma nivå som min mage typ, så inprincip hela kroppen syns. :) och ibland tar jag i spegeln och då håller jag i kameran själv!

1. vad är din naturliga hårfärg?
2. absoluta favoritmaten ? 
3. vad har du för mobil och hur många kontakter har du ?har du comviq?
4. röker eller dricker du?
5. har du kysst någon?
6. vad är ditt fullständiga hela namn,föreftermellan namn menar jag 
7. går du på någon sport och har hobby fast du är sjjuk?
8. accepterar du alla, dom du inte känner på facebook eller endast dom du sett? :D

svar; 1. typ mellanblond. 

2. spagetti med köttfärsås :P

3. visat ovan vilken jag har. har runt 150kontakter och jaaa,de e ju klart man har comviq! ;)

4. ibland

5. absolut!

6. om du nu så gärna vill veta det så: Anna Isabella Rebecka Nyqvist 

7. boxning då jag pallaar det, dock så vare ett tag sedan jag gick där sist. brukar föremesta powerwalka runt 3-4 gånger i veckan men har blivit slarvig med de den senaste tiden men ska sätta igång igen! :D

8. accar de flesta, fast självklart så får random 30+are en fetdiss! ;)

 

lust att knulla lite? eller är du ingen slampa?

svar; jag är ingen slampa!

 

brukar du sola solarirum, har du gjort det förr?:)

svar; det händer, och jaa jag har gjort det massvis med gånger förr! 

 

sådärja, då va alla frågor besvarade! hoppas ni är nöjda med svaren! ;) och är det något mer ni undrar nu i efterhand så når ni mig i vilket kommentarsfält som helst eller i min frågelåda som ni finner länkikon till i mitt arkiv i högraspalten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0