something little shouldn't feel this way, we got a million thoughs we can't complain

idag stannar jag i sängen, all the long day. tur att man har teven framför sig och datorn i knät. men blir nog till mestadels av tiden sova♥ i need this freedom. jag pallar inte mina tankar, mina syndrom från sjukdomen. när jag sover kan jag åtminstånde andas normalt. och slippa anstränga mig så fruktansvärt och främst, slippa lida. kan tänka mig att bloggningen idag kan bli rätt krisig och jaa totalybad. but whatever. sova behöver jag, och det kommer före bloggen och allt annat nu när jag är så sjuk. men om jag lyckas somna in vore ju wooohow verkligen. brukar va väldigtsvårt imed att tankarna överarbetas och då blire som de blir.. men får ta i mig en ångestdämpande så funkar det nog. will do it now.
vi hörs när vi hörs! hare! pusssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg sötan, sov du om det känns bäst så <33 kram mia

2011-09-25 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0