smile biatch, smile

hej allesammaans ♥ ska typ sova nu haade jag tänkt, ni anar inte hur trött jag är hehe..så det gör jag nog rätt i. har jobbat med min kära vän's design nu nån timma och blev äntligen klar nyss, hennes blogg hittar ni här! en riktigt underbar tjej som äger den, min flickvän med andra ord (a) haha driiver, men vi båda är så jävla trötta på killar så vi haffar varandra istället för vi har fått nog av dom. tsss japp, vi tjejer har mer vett i skallen!! fast okej, inräknar inte alla boys indär men dom vi inte pallar med. wellwell, ska borsta tänderna och ta bort sminket osv nu. godnatt sweethearts, sov så gott och dröm om mig ;)


- avslutar inlägget med ett par bildtexter som ni svagisar som har svårt för dumma kommentarer osv, kan ta åt er av! ta aldrig onödig skit, promes me that? slöseri med energi bara.

haters get fuck

- true words, so true. folk hatar att dom älskar folk. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0