shululuuu

helluuudär, är redan hemma från arlanda, vart bara en svänga dit och aldrig in till sthlm city, iallafall så va vi där, jag & farsan hehe, precis där vid startings/landningsbanorna på något titt ställe där för han skulle filma planen, haha fettcoolt att se dom starta och landa ärligt. är faktiskt fett intresserad av flygplan :$ lite udda kanske men, så ere. hihi. så de va asnajs å se på dom från skitkort avstånd :D weey, haha! sen av en anledning vart det aldrig city, jaja. är iallafall hemma nu och ska nörda här en stund, ge er lite inspiration tänktejag och sedan se på film, linaskvällsbok tss, en typiskt ungdomsfilm för er som inte sett den! jag gillar den verkligen, sett den typ 81664gånger, japp! så bra är den. inte e jag less heller, hehe.. ska äta nu, riktigt hungrig är jag. men vi hörs laater då babys! slängpussN ;)

IMG_63891lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0