many things are lost because no one asks for them

goddagens beejbs! 
har precis klätt på mig och fixat mig lite,fick bli en slarvig bulle och en söt outfit bara. ska dra iväg till min kära farmor nu, va väldigt längesedan man träffa henne så det ska bli väldigt trevlans! blir å keka där osv. sedan hem och plugga liite. ska faktiskt bli skoj, hehe sa jag de där? japp i did! ska läsa en novell som verkar riktigt bra faktiskt, den handlar om kärlek så! vilket jag gillar att läsa om. hihi. på bilden nedan ser ni min outfit for today! fejjset dog lite hehe, ni får klara er utan de. vi hörs senare under dagen men kanske på blogg.se ist? jani..helt upp till er, kommentera inlägget innan what u think, okok? pusssar hoppas er söndag blir prima! ;)

IMG_73921111


Kommentarer
Postat av: anonym

bröst :P

2011-09-20 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0