live your life and stay young on the floor

tjeenare! :) fredag idag då, yeah! vill till den feta nrjfesten i stockholm ikv men fuck att jag inte kan då.. iallafall så degar jag justnu i min säng och kollar på ett avsnitt av "sol, fest och oroliga föräldrar", asbra haha! handlar om ungdomar som är utomlands utan föräldrarna, feestar,schteeker,raggar osv som vi ungdomar gör uknow, lever livet galet ba! och så är föräldrarna där och ser allt de dom håller på med vilket de inte har någon aning om själva, de tror att dom är hemma bara och vet att inte att det blir bevakade 24/7. haha!,minerna hos föräldrarna är vell inte de gladaste direkt. men vafaan de har också vart unga en gång i tiden ;) sedan i slutändan blir dom avslöjade och lalala. checka själva HÄR! dom är där jag va i somras och festa själv, i cypern på ön där de är ett jävla shake och liv alltså, ayanapa. haha, känner igen alla klubbar osv lite kul. wellwell, ska fortsätta kolla på det och så får vi se vad kvällen har att erbjuda. förmodligen bara myspys! har vart duktig och skrivit en uppsats idag också, creed to me. vi hörs laater, ha en najs kväll, leev livet medan ni kan! puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0