kiruna here we come!

resa bokad! drar till kiruna, pannan av sverige, med andra ord högst upp i sverige till norrbotten wiiiie,till alla fjällen och de för att hälsa på typ halva släkten som bor där ;) pappa är därifrån så jaapp, nu har vi bokat flygbiljetter så den 14onde december bär det av dit med papii och syster!! får se om vi firar julen där, vore ngt! skidåkning blire i dom enorma backarna, gosh hur ska det gå, har bara åkt skidor en endaste gång i mitt liv och det va i en pyttebacke..tss knas men sant, får lära mig där dårå. hehe faktiskt lite ballt att jag ska dit, fråga inte varför men tycker bara det. himla fin stad! mysig också för den delen. diggar deras sköna dialekt också, sega typer ;) ska bli trevligt att träffa mina goa släktingar där!sweden-kiruna
en bild på en del av kiruna, hur mysigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0