jag älskar norrländska

som rubriken lyder, hehe fy va den norrländska dialekten är charmig! snackat tele med en från kiruna, åhå vad mysigt :) han tala ju norrländska så, haha nej men allmänt också.

checkade idol & efterlyst nyss ocksåå. yey, grymt att andré gick vidare, olle också för den delen, de två bästa ikväll! blev inte de minsta lilla förvånad heller att andré skulle komma vidare, han fick säkert 99% av alla röster, hehe.. så många brudar som är desperata efter honom såå, inklusive mig! ;) men dör för hans röst, utseende och jaa helahan ffs.. självklart så röstade jag på honom!


statistiken rullar på finemang alltsåå,den höjjs och hööjjs för varjedag. grymt!
kul att ni kikar in hit, hoppas ni trivs och stannar! :)

nu kaaallar sängen, eller inte riktigt än ska "chatta" lite till med folk på fejjsbok bara. sen så blire insomning till en film som vanligt, mhihi. med dethär säger jag godnatt, sleeptight♥

ouff

Kommentarer
Postat av: Emma - photoshop, headers & foto ♥

Tack så mycket! :)



Svar: Visst, Lägg till mig så lägger jag till dig sen :)

2011-09-28 @ 22:56:17
URL: http://dessemma.blogg.se/
Postat av: Emma - photoshop, headers & foto ♥

Har lagt till dig nu också :)

2011-09-28 @ 23:00:50
URL: http://dessemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är så snygg, tycker ni skulle passa :)

2011-09-29 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0