its friday babes!

tjenamorrs, hur är läget med er då finisar? :) själv är det helt ok. väldigt mör bara, orkade inte alls kliva upp ur sängen imorse så har legat där och halvsovvit ett par timmar nu men lyckades tvinga mig upp nyss för jag ska till muppsala på ett möte snart. ursh skippar helst det, har absolut ingen lust för att snacka av mig idag som jag gjort tusen gånger om, om exakt samma sak för det aldrig sker ngn förändring,att det inte tröttnar nångång att höra mystory hehe -.- whatever, ska börja fixa mig lite smått nudå..men orken?..är och vandrar men inte hos mig..just fight for this. vill man va fin får man lida pin, så ere va. tss. glöm inte frågestunden i inlägget innan, passa på att fråga något ni undrar över nu, inga frågor är dumma ;) seeeyou, have a good day,slängpussar!


måste erkänna att jag saknar mitt blonda hår redan, min solbränna.& även dagen i cypern då bilden är tagen,då jag träffa min fina!

cyyp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0