i most take it easy, easy easyy

hej beautiys. hoppas ni mår bra osv! jag är riktigt mega stressad över saker nu, och jag tål inte stress heller, på riktigt! alltså ni vet när kroppen går i hundrasjuttio, hjärtat slår trippelslag, andningen blir svajjig,huvudet kokar över och känslan strålar sånt obehag. men ärligt, så vet jag inte va jag ens är stressad för(?) inge speciellt faktiskt.. jagmenar, jag chillar endå bara om dagarna, tare lugnt med pluggandet och dedär imed att jag inte mår så värst bra. men ändå känns det som om jag måste hinna med massor med saker som jag inte behöver egentligen. åååh, oskön känsla dedär.. särkilt inte när min kropp fysiskt och psykiskt redan är pajjad tyyp. de lägger sig dubbelt :( gah, måste varva ner mig själv nu, så nu tänker jag lägga mig i ett varmt spá med ansiktsmask och varmoboy. jaråå, det låter jävla vettigt! will do it now. update u när jag fått lugn på mig själv! sköt om er, pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bra snart :)

2011-09-27 @ 12:30:45
Postat av: Elsa

har du spa hemma?:) isåfall lyckost!

2011-09-27 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0