how can I forget it

godmorgon sunshines! vädret är på topp så känner inte för att sova nåmer. snackar telen med min grandmaa nu, och hon undrar ifall jag vill med henne till västerås till några släktingar som bor där. mjoo,får se om jag hänkar. är fortfarande sjuk, har en sån otrolig hemsk smärta i halsen, inte kul...verkligen inte..inte skönt för den delen heller. får fortsätta ösa i mig halstabletter och dricka te och hoppas på att skiten försvinner snart! har så sjuktmycket tankar som yrar runt i mitt huvud nu, som vanligt då..men lite extra nu,dryyygt. så tänker skriva av mig lite nu dock inte här, hehe skippar helst det, nånting vill man ha privat right. sen ska jag fixa mig och dona. lägger ut outfit bild sen och återkommer med fler inlägg. önskar er en bra lördag nu så hörs vi! puzzzzen2irvrsy_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0