hem ljuva heem

hellluhelluuuu sötnosar! då va man hemma från stockholm då,helt slut i kroppen och benen så la mig på dirrmodet i min sköna soffa och ligger där nu! hade de allmänt mys där, gick bara runt i affärer och kollade lite, har inhandlat så mycket på senaste tiden så jag har redan köpt det jag vill som fortfarande befinner sig i affärerna. men fick iallafall med mig nya smexxiga trosor och en rouge hem, bild på det kommer förmodligen senare, pallar inte ta nu, hehe..satte oss också på bästaste cafét waynescoffee, va lite nyttig av mig och igga onyttigheterna å slurpa i mig en nyttig skitgod smoothie ist,mums säger jag ba! det va även väldigt många boys som fråga efter mitt nummer, haha. whynot, dom va snygga så ;) tss! blir bara chillepill resten av kvällen, mysa framför film ithink och så massa smsande forsure. tänkte även tipsa er om en sak i bloggen, så håll utkik! :) 

hehe
I ♥ min tungpiercing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0