gör min grej - chillar

heejsansvejsan babys! sitter framför tvn och datorn samtidigt, grym man e va ;) man är ju tjej så! hihi skämt å sido nej men haha så ere. väntar in lovely truetalant, lika spännande varje gång och se va för talanger sverige bär inom sångrösten dvs. vissa är bara för bra så man ryyser, hihi. ska jobba lite på en ny header också hade jag tänkt, lite tidsfördrift bara och för att jag vill lägga in någon nytagen bild i den. frågade papii idag också om jag kanske kunde få hans knappt använda systemkamera, och han funderar på den saken *håller tummen* liksom inte så värt för honom att ha den när han endå aldrig använder den, från skillnad för mig som knäpper bilder varje dag, outfit bilder osv. fast har en duglig digitalkamera nu men den och jag är inte alltid så överens, alltså den ger röda ögon oskit, tycker inte så mycket om den men whatever hehe nu ska jag sluta bedömma min kamera och svara på alla som spamar mig i fb chaten. vi hörs seen! tänkte börja med en ny sak i bloggen också, håll utkik ;) pussochkram!

tumblr_ln4t5eKz161qeb1lho1_400


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0