gooodmorgon goingar!

vaknade alldelesnyss och sov förjävligt inatt..av en viss anledning..så är inte den piggaste nu men kan inte somna om så bara å kliva upp.. orkar inte fixa mig å sånt idag, iaf inte nu. tänker endå bara va hemma och slappa massa, se på film, dega vid datorn osvosv! är på riktigt kasst humör faktiskt.. ångesten har tagit över mig helt. som vanligt då men ännu värre nu..och då äre sjuktdåligt alltså. varför ringer du aldrig..du är ju förfan min pappa!.. men ska lyssna på min lugnafavoriter lista på spotify nu och tänkatänkatänka..pallar inte,men jag får ju aldrig makten och loppet fortsätter i den fucking ondacirkeln.. hör av mig med nå roligare inlägg senare och funderar också på att svara på frågestunden later today också,det har kommit in tillräckligt med frågor så det blir nog suuper. godfmorning


några låtar jag deppar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0