godmorgon dååå

helluu babes! vaknade nyss. drömde typ världens knasigaste dröm inatt, hel wierd. det va jag och mina kompisar som skulle utomlands och fetsa osv så vi satte oss på planet till cypern men heltplöstligt hamnar vi på en ö fullt av kanibaler och kämpar fettmycket för att dom inte ska äta upp oss. hur obehaglig dröm som helst :o pssst hann iallafall inte dö i den, jag vaknade precis då. men så äre vell alltid att man inte kan dö i drömmar(?) det har jag hört förr av någon men vene låter troligt eftersom jag aldrig riktigt gör det utan vaknar precis i den sekunden. anyway, dags att sätta igång med pluggandet så jag får det överstökat nångång. men först ska jag ta en lång skön dusch och raka mina ben,därpå smörja in mig med lite krämer, ta hårförpackning och ha den i iett par timmar ålalala. japp då vet ni! update u later, pz out ♥Img_078


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0