fybubblan

morsningkorsning, haha hur töntigt låter inte det men whaatfuckingever, jag vaknade iaf nyss, min eländiga syster väckte mig med dunkande musik, man ba tack-.- men eftersom det va musik så vare inte så drygt endå ;) kunde inte somna om tyvärr..denna dagen skulle jag helst av allt vilja sova bort, eller det skulle jag vilja göra med alla andra dagar också såvidare jag har min sjukdom och dens sjukligt jobbiga syndrom..men inte så lätt, ni vet vell att det är riktigt svårt att somna när man tänker alldeles för mycket? och det gör jag helatiden oavsett så its impossiblee, fuck. å det är ju asnajs att man har fetaste huvudverken nu också, åååh orkar inte. halsonten är tillbaka också, gör så jävuslskt ont när jag sväljer, försöker skippa det men de är dendär förbaskade automatiskadelen som tar över, buhuuu. hade tänkt börja ta tag i min kropp på riktigt nu igen, och börja antingen powerwalka eller ut och springa i spåret. något av de. men de får jag hoppa över idag då nu när jag är långt ifrån kryy. såg att jag fått min frida-tidning som jag premunerar på i brevlådan nu så den ska jag läsa med en kopp varmchoklad, de blir finfint det. resten av dagen har vell filmer att erbjuda, fortsätta med onethreehill boxen som aldrig verkar ta slut hah! men jag uppdaterar senare, ni kan förvänta er roliga och helgrym update today, för hallåå, jag är ju bara hemma och då hamnar jag mycket framför denna dumburk (datorn) hihi. hörs dåå, pusselipussar 

isabellanyqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0