du led i tysthet min kära vän
det kom en vind och förde dig hem
cancern vann striden...
men du fann friden
döden kom så fort
men vi glömmer aldrig allt det goda du gjort
du finns alltid kvar i våra hjärtan och minnen
allt vi behöver göra är att använda våra sinnen
stor är vår saknad, sorg och tomhet
när vi ses igen är det ingen som vet
trots vår sorg unnar vi dig frid
vi ses ju igen i sinom tid


jag & vi saknar dig så otroligt mycket morfar! drygt ett halv år sedan du lämnade oss med ett stort tomt hål här på jorden. vem sprider nu dendär särskilda glädjen du gav till oss?.. tänker på dig varje jävla dag och tårarna kan inte sluta rinna.. livet är inte desamma utan dig här. du vilar i frid nu iallafall,och slipper lida. det är ioförsig bra..men det är så extremt obehagligt/hemskt/sorligt/tomt/deprimerande att du inte finns hos oss nåmer..... jag älskar dig över hela mitt hjärta ulf medandra ord bästaste morfarn ever!

älskademorfar
 så himla fin bästa,kära,underbara,älskade du♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0