Dag 9- En dålig vana jag önskar att jag inte hade

den värsta "vanan" jag bär är ju självfallet ;
..alla mina syndrom som sjukdomen skapar som finns där i mig varenda fucking dag och sekund.
dels alla tankar som jag önska inte fanns där. de negativa. som jag inte kan styra nåt över..
men som har blivit en vana för mig att ha i tänkesystemet.
sedan så ångesten som skapar oro och attacker i min kropp som är fruktansvära.
denhär vanan kommer alltid finnas där. såvidare jag bär min sjukdom.
- finns fyhelskotta inget värre.
take me away from that. its my biggest dream.
hard, very hard. it is.. hellyeah


Kommentarer
Postat av: olivia

svar: tackiis! :-)

2011-09-24 @ 12:55:02
URL: http://callmeccrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0