Dag 8- Typ av killar jag faller för

har besvarat denhär frågan förr, dels i frågestunden men kan upprepa det igen.
helgröna eller bruna ögon - halv långt brunt hår - mager men ändå vältränad kropp - smexiga käkben - en som är längre än mig - ett leende som får mig knäsvag - djupande ögon - skön och snygg stil och gärna nån som sticker ut med något litet extra, vad som helst bara nån som är väldigt unik. : det är något jag föredrar utseendemässigt!


yea that's it! men självklart kan jag falla för nåt helt annorlunda än detta också.





här har vi några gobitar som ser riktigt bra ut enligt mig!




oooh-ooh-ooh-hoot typ lite perfection i dom här grabbarna alltsåå, smälter..

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

dagens blogg vinnare är uppe, kika in och kolla om det blev du :)

2011-09-23 @ 13:01:58
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0