Dag 15-Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 3 sångerna och vad dessa betyder för dig.

I gotta feeling - black eye peas
den låten betyder enormt mycket för mig. den väcker massvis med minnen! ett speciellt minne är från gothiacup discot för nåt år sedan, då justnär den låten spelades bemötte jag en otroligtfin's killes närhet. lovely! så varje gång då låten ploppas så skimrar tankarna på den goa killen. och ett plus i kanten är att låten gör en ruggigt taggad! sommarplågan 2010, alright?


Who is - bruno mars
vad mer kan jag säga om låten än att texten är jättefin och peppar mig! bra innehåll och bra melodi osv. tokälskar låten bara! himlafin.


Chris Brown - yeah x3
superbra låt! lyssnat miljoner gånger och minst lika bra varje gång. tröttnar aldrig! tUUng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0