a light in the darkness

de rullar på kompiz, de ruuuullar på. yey! 


1. 
det går riktigt bra med bloggen, statistiken är hög och företag har börjat höra av sig till mig trotts att jag bloggat sån korttid! 


2. 
vi har funnit en kanoon behandlare till mig angående min sjukdom, så jag kan komma ur skiten nångång! tror verkligen på henne.


3. 
jag fick en tusenlapp av papii bara sådär så det stiiiinker shopping ;) dessutom blogglönen! LOVE 


4. 
världens finaste kille har skrivit till mig hihi


5. 
jag har hjälpt massor med folk från besvär dom haft och fått dom att tänka om och rätt och fått berömm over that. det betyder!


6. 
jag kanske ska flytta till stockholm..dock är chansen inte så värst stor men det är en tanke och satsning iaf!


janiiii, låter de inte bra eller? walla, det går bra nu! en känsla av lycka har äntligen spridits sig i mig trotts min depression. hehe pusssssss

jkdbcvs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0