a broken hearted girl

men whaaatthefuck. du som aldrig skulle dissa mig, fuckya,trodde och va heltsäker på att du va världens finaste kille, men hellno, nu har du bevisat att det är du långt ifrån. ååh. killar ska alltid va skithögar. så less..är fan inte ensam om att tycka såhära. kanske ska bli lebb, kanske bästså -.-!
riktigt fitt irreterad nu, samtidigt som tårarna rinner. men egentligen så borde jag inte ens gråta över någon som inte ens är värd mina tårar....vafan gör jag de för :( im soo broken, man får låta de tala.. 
vart är dendär grabben som bär den där underbara och stabila insidan men samtidigt ser bra ut? finns han ens(?) tvivlar på't.. 


okej ska sluta fucking deppa över det nu..eller iallafall läggaav att skriva mer om det i bloggen. väntar iallafall in idol nu, idolaudition klockan åtta ffs!! alltid lika kult, haha för vissa skämmer bara ut sig för mycket! medan andra är äkta örongodis. like it. ni ska vell också ta er en titt på det? 20.00 på tv4. ska lägga mig i min goa soffa & kolla på ngt program innan det nu, pz out ♥

tumblr_lpwplv33yy1qg9xhho1_500_largeimages


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0