you build up a world of magic, because your real life is tragic

filmen va rätt tråkig enligt mig medan mamma verka gilla den. inte min typ av film bara så ingen jag rekommenderar men smaken är som baken! ;) skriver med min tysk nu, obeskrivligt va jag saknar honom.. särskilt när tankarna på honom är där en hel deel. that sucks men endå så fint! men såå jädra jobbigt att han är på andra sidan jordkloten liksom eller ah, långt boorta från mig villsäga. men nu "chattar" vi iaf och det är underbart! får nöjja mig med det än så länge. planerar inför nästa sommar? hehe.. hoppas jag blivit frisk då! något jag hoppas mer än någonsin forsure. every time. ingen annan kan få mig att känna som du..

tänkte langa nårrraa bildtexter som beskriver mina känslor på alla möjliga sett.. väldigt bra!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0