written in the stars

helluu världens bästa läsare! läget med er? hoppas ni mår prima :) med mig äre ju som vanligt fast en aning lättsammare ändå vilket är chill! det är tack vare expertmassagen jag fick tidigare idag förmodar jag! yeeah, äntligen funnit nåt som hjälper för mig. reallyy good det! ska iväg till affären med mamsen nu och hyra film å handla lite stuffs bara. håller mig borta från onyttigheterna nufan och ersätter det med gurka och melon istället, minst lika gott och såå värt det! well, nu roppar hon att vi ska gå så tjingeling, update u later ♥

Sunshine, sunshine, it's fine
I feel it in my skin, warming up my mind,
Sometimes you gotta give in to win,
I love the days when it shines, whoa let it shine
sunshine, sunshine, it's fine
I feel it in my skin, warming up my mind,
Sometimes you gotta give in to win,
I love the days when it shines, whoa let it shine

Kommentarer
Postat av: :)

vacker bild :)

2011-10-04 @ 18:29:24
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

SV Tack =). Jag håller tummarna stenhårt, skulle bli en underbar present :). Fin blogg förresten, Kram

2011-10-04 @ 18:56:13
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0