vi ses i dimman

helluuu snyggingar! ligger i soffan och glor på svenskahollywood-fruar som slutar om vilken sekund som helst å då ska jag fika med papii, mys! men febern håller i sig, fan va oont det gör.. bra att alvedonen hjälper osv.... ne. och halsen är inte så kry den heller ju, halstabletterna är slut nu så måste be farsan köpa nya till mig. fan alltså, vill va frisk så jag kan träna, jag som kom igång så bra så ska detta hindra mig, fandå..har vilat typ heladan, man får anpassa sig, japp. men ska fokussera mig på teven nu så pusstja seyaa later aligator
lust att ha dedär extra kollet på min blogg?
amen klicka på bilden ovan dårå å lägg till mig på bloglovin, smidigt värre!


bjuder på några pic's, annars är inläggen tråkiga, inte sant. det tycker jag iaf. såå

me rightnow, svettas ihjäääl typ ,tvärtom när man har feber vell?




Kommentarer
Postat av: Johanna

Grym blogg och söt är du verkligen!! Avundsjuk :o

2011-10-09 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0