teenage kicks

ett råd från mig till er mina käraste readers!!

skit i vad folk säger och tycker.
du är uung och vacker, thats the truth, alla är fina på sina sätt.
va ute sent. festa jäärnet av dig. skrik av skratt. sov uut. gör drömmar till verklighet.
du har hela livet framför dig. njuut som fan av livet du fått.
sure, livet kan va rätt skit ibland, men det ordnar sig alltid, tro mig, de vet jag att det gör.
det regnar inte fooorever!
men bara le, det strålar mer skönhet om dig, du är snyggare än du tror!
tyck om dig själv, för att du är du, du är unik och det finns ingen annan som du.
va stolt över dig själv och ditt "jag". gör det du själv vill och sikta mot dina mål,
allt går att göra möjligt!! du kan om du vill..
gå din egen väg i livet, klä dig hur du vill, va med dom du mår bra med
gör de allrabästa för dig själv. det som du är värd!

LEV LIVET MEDAN NI KAN!!
- och slipper sjukdomar och skit..
man vet aldrig när dagen kommer då det hindrar dig, så come on!
man lever bara engång!

ta ååt er av det jag skrev, don't worry, just be happy!♥




Kommentarer
Postat av: pauline

skit bra skrivet !

2011-10-07 @ 15:24:44
Postat av: Lucas Gustavsson

sv; vad bra :D

2011-10-07 @ 15:29:29
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Hanna

tack så mycket fina du!

haft en bra dga idag? :)

2011-10-07 @ 15:42:29
URL: http://hannahnskog.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

sv: haha ja jag med :D

2011-10-07 @ 15:50:29
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0