rena rama tidsfördriftet

Vad hade du i din mun senast: en döskalle, woupwoup
Har du bra kondition: kan jag inte direkt påståå, helt oenergiisk men annarsså
Hur lång är du: 1.63 ungefär
Hur känner du dig just nu: tom men fylld av tankar if u know what I mean?
Hur upplever du dig själv som person: vene numera..
Vanligaste färg på dina kläder: det e helt varierande
Kan du laga mat: jag har kunnighet till det ja
Vad jobbar du med/pluggar du: paus från det nu
Vad har du på dig just nu: underkläder och kläder över de, outfit bild kommer senare
Har du någon fobi: clowner å spindlar :|
Hade du en bra kväll igår: nej
Vilket är ditt senaste inköp: en banan, mhihi
Din favoritdryck på morgonen: oboy är en morgonmumsning
Projekt just nu: kämpa mot min depressionsjukdom..
Vilken tid gick du upp idag: har inte movat mig från sängen än
Var fick du dina senaste pengar ifrån: bankautomaten
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, aldrig. sover med mamsen eller min syster, behagligast så!
Vad hade du sönder senast: brukar inte ha sönder saker ;)
Senaste alkoholintag: sprit och cider
Har du haft mörkt hår: jag har ju det nu yao
Är du morgonpigg: höhö kan jag inte påstå..
Vem snackade du med senast: min pappa i telen.
Stjärntecken: stort litet starkt LEJON!
Varm favoritdricka: varmoboy är grejer de, te också
Favoritdricka när du är riktigt törstig: om jag sportar:vatten, annars: läsk
Alkoholhaltig favoritdricka: nån ciderdricka
När gjorde du senast något riktigt dumt: höhö inatt typ.. tänker inte gå in på vad för någe.
När hånglade du senast: jaduu, har inte räknat dagarna
Saknar du någon just nu: kan du ge dig på
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: har inte ens lunar satt aldrig 
Gillar du dokumentärer: dokument menaru? visst gillar jag det, de jag skapat ofc hähä
Vilka språk kan du prata: svenska är jag grym på! och lite engelska å rumänska eftersom jag är fjärdedel rumän så lär mig de sometimess
När fikade du senast: typ nyss, en macka om de nu inräknas som "fika"
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): va riktigt dryg och konstig i bollen/trög som fan
och inte förstå mig fast jag snackat av mig massa angående mitt mående te proffs osv. och dumma förslag.
Senast sedda filmen: americanpie
Senaste impulsköp: impuls? om de menas som plagg så ere vantar
Bästa promenad: bedömmer de inte, inte tänkt på liksom, då jag verkligen lyckas släcka mina tankar å chillar runt i musikvärlden
Favoritgata: mammasgata
Favoritgalleri: öhm? kistagallerian är stort och smidigt! 
Här bjuder jag mamma på middag: blir väll snart igen, hemma? lagad ála me
Fikar gärna på: ett mysigt fikaställe med tända ljus med soffa som sittplats hihiih
Bästa lunchställe: torino italienska pizzor, missuno gjorda i speciell ugn, muuums
Favoritgrönsak: gurka
Favoritfärg: rosa lätt som en plätt babyyy
Favoritmärke: björnborg är ett fint märke, likaså D&G men peak också. har ingen speciell favorit 
Favoritdjur: hund, min hund knoppen♥
Bil: äger ingen bil ens och är inte intressserad av de eller som vissa av mina kompizar verkligen är hahah..
Favvoskor: mina svarta och vita tygisar Ithink, simpla
Motionerar: försöker ta mig en raskandepromenad varje dag sedan gympass ibland, blitt lite slarvig på de på sistoende pga panikattackerna osv.
Det dyraste jag köpt: en shoppingtur h3h3
Bästa fyllekäket: pizzaaa fifaen
Dansar helst till: duuuunk musik, discolåtar med ett jädra drag i som gör en taggad!
Bästa romanen: dom som är skrivna av mig hähä, nej men vene
Favoritprodukt på Apoteket: min depressionmedicin kanskee, eller de vet jag inte än men de hoppas jag allt välpå
Bästa förfestmusiken: varierande låtar men dunkdunkdunk iaf
Reser helst till: nåt paradis där luften dödade mina besvär inom mig, ett sagoland som inte ens fukking existerar..
Älsklingsljud: på partyyyn å fester där de dunkas härlig musik som gör så stället shaakar uknow
Mitt sämsta köp nånsin: nåt onödigt, kan inte komma på nåt nu
Är du bekymrad över något just nu: ja deklart.. 
Favoritland förutom sverige? thailand, usaa
Längtar efter: att slippa vara inne i min depression, att helt enkelt bli frisk från min sjukdom
Gillar Allsång på Skansen? nej inte alls, suuug hårt
Senast lästa papperstidning: FRIDA
Senaste telefonsamtal: för nån minut sedan bara med papi
Haft sex me någon av ditt egna kön? neej aldrig i livet
Kär: nix
Varit i Polen? havent
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 26 fucking år
Vill du ha / har du barn? pssst, pallar inte tänka framåt ärligttalat
Hur många resväskor äger du? ingen egen
Tittade du på tecknat när du var liten? amen självklart 
Vad var den senaste musik du lyssnade på? lyssnar nu på issa - varför, låtdrog
Vad är det bästa med dig? att jag orkar och är stark.
Vad är det näst bästa med dig? finnshär för folk jämt och ständigt och är lätt förståndelig.
Vad är det sämsta med dig? allt som påverkas av min sjukdom..
Hur var du som barn? tjock, kacklig, sprallig, rolig, lite blyg ibland, pratglad 
Har du bra kontakt med din familj? bästa. de kan läsa mig raktav
När hånglade du med en man första gången? haha aldrig hånglat med en "man" haha? 
Har du varit kär? inte riktigt, men jo har jag antagligen
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? några månader observera ej de seriöstaste 
Hur stora fötter har du? 37 i skostorlek
Hur ofta filar du dem? inte ofta, de lever bra utan
När var du riktigt full senast? typ ngn helg sedan
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? - jaduuu, varje gång typ
När dansade du senast? alldeles nyss i min ensamhet vilket brukar ske rätt ofta mannen 
Följer du någon Tv-serie? ja flera stycken; - efterlyst, sol, fest och oroliga föräldrar, idol osvosv
Vad gjorde du nyårsafton 1999? någonting, var 4år då satt jag minns det verkligen inte men va med familjen antagligen och kanske fler i släkten eller nå
Vilken roll hade du i skolan? syndes och hördes mycke
Boxers, briefs eller tanga? wtf?
Vart vill du åka på storstadssemester? göteborg. - är en underbar stad jag trivs kanoners i! 
Vart vill du åka på solsemester? miami beach och florida, orlando igen
Vill du gifta dig? vetetusaan hörrudu
Vill du ha barn? passar på framtidsplaner
Hur långa ögonfransar har du? ganska så långa särskilt då jag använder min braiga mascara då de trippar sig rejält
Brukar du bada på sommaren? ja forsure! pallar inte annars
Älskar du alla former av sport? nejnej inte alla
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? rixfm ffs
Är du med i någon fackförening? ehm vaaa, nej eller va
Gillar du parmesan? på köttfärsåsen, ohmy"good" :P
Har du gjort något kriminellt? men njae
Knarkar du? neheduu sånt klarar ja mig utan trotts alla besvär jag bär
Vad heter din bästis? har fler
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? jobbar inte.
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? chillar galet bara alltså fysiskt men annars blir jag plågad av mig själv efter att ha fått frid då hjärnan vart släckt sedan så kan fassna väldanslänge framför denna beroendeframkallande filuren
Vad är det sista du gör innan du somnar? smsar och plopparmjusic
Vad äter du oftast till lunch? samma gamla mat som pappa och mamma lagar.. varierar mellan fåtal men spagetti m. köttfärsås kanske (a)om jag får välja själv. favoriträtten.
När åt du kött senast? nåra dagar sedan, åhåå måste ätas snart igen, nu vart jag inte liten sugen va
När hiv-testade du dig senast? vene
Sopsorterar du flitigt? haha njae
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? kaffe smakar kräk, så ingen alls. usch
Har du några allergier/handikapp?
mjae, vad ska jag svara här..
När besökte du ett gym senast? inte alls längesen, har ju ett hemma också hah så
Äger du en cykel? tänkt för det gör jag, *stolt* höhö
Höger- eller vänsterhänt: höger, men bådfotad
Humör just nu: seg, halvtrött
Favoritgodis: vet inte, faller för olika i smaken men BRIO är nog en lugnfavorit ändå
Är det nåt du absolut inte äter: insekter ;s och firre står jag absolut över, helst
Musik just nu: låter spellistan på spotify rulla på
Vad sa du senast: la inte det på minnet men typ tjaråå gubbjävel haha :( drev bara obsv. that
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: öh? hajjainte
Sommarplaner: pallar inte tänka fram
Fisk eller badkruka: en känsli firre
Hur många kuddar sover du med: enbart en faktiskt alltså med själva huvudet på sedan har jag grannkuddarna också, mhihi
Favoritväder: solig het sommarvärme eller en varm vinterdag.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en båt att ta mig hem med, datorn och solbrillorna
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt är jag nog mer
Sparare eller slösare: föremesta slösarN
Vem är viktigast för dig: viktiga för olika saker
Bästa film: massssa, ungdomsfilmer och romantiska faller bellsi himlabra i smaken
Tror på liv på andra planeter: jaja
Kommer du ihåg din första kärlek: går inte å glömma
Älskar du henne/honom fortfarande: älskar nej, men hatar inte direkt. "hata aldrig nån du engång älskat", det funkar inte så för mig, en gång funnits i mitt hjärta, alltid finns men hur stor platsen är skiftar
Har du några homosexuella vänner: ja det har jag
Tror du på mirakel: vet inte riktigt... 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja det tror jag 
Ser du på kärleken som ett misstag: dittan o dattan
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två duger nog. men vene nu riktigt, får se..
Bio eller promenad: berorpå
Är du kittlig: på ett speciellt ställe är jag riktigt kittlig ;$
Snarkar du?: hur ska jag kunna veta det?
Rädd för insekter? usch de är skabb.. urskrajjj för spindlar är jag iaf stora såna
Äckligaste insekten: ömm.. spindeläcklen
Största svaghet: sjunkit till nivå 0 
Det här är jag bra på: vene
Bästa bok? "jag vill inte dö, jag orkar bara inte leva" är en av favoriterna jag läst egenom
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? om de existera nånsådan som kunde rensa alla problem och besvär i en så lätt den 
Vad vill du jobba som? nåt som har med flygplan å göra, polis, nåt inom psykologin eller typ skådespelare
Chips, morötter eller godis? godis tragisktnog
Pizza eller hamburgare? pizza fifan
Skriver du dagbok? dethär är min dagbok. denhär bloggen. och så har jag en annan mer "privat" så japp.
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? piercingar har jag men vill ta mer, sedan en liten tatuering med någon text typ "never give up" eller nåt citat bara och det ska nog skee också
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat och freesht! det klarar jag av att ha, men nu finner jag ingen ork till nåt så mitt rum ser lite ovälstädat ut men inte som värsta svinstian direkt iaf..
Gungar du på stolen?.. hähä har slutat med det, men förut va jag beroende av de och de hände en gång tillomed att jag lyckades välta den baklänges och lyckades bryta min haka.. fyfan va hemskt de va, hur kul de än låter????
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? avisst, vore häftigt e fan sugen
Vilken hand håller du gaffeln i? höger trorjag eller vänster, inte tänkt på alls, hähä
Hur är din drömtjej/kille? en rolig, snäll, charmig kille som älskar mig för den jag är och som jag trivs bra tillsammans med och inte vill vara utan och definitivt ska jag kunna lita på han också. och så ögon som jag drunknar i, gärna helgröna, halvlångt fluff hår, najs stil, spinky men vältränad endå, och ha dedär lilla extra
Hur många syskon har du? två stycken
Vad är du mest rädd för? mig själv ärligttalat
Är du rädd för blod? lite skabbigt sådär men rädd är jag väll inte direkt
Saltar du på maten? ja det händer när de behövs
Gillar du att sjunga? yeeman just därför jag gör det så ofta som jag gör, fast det låter inte så fint men och
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? inte kommit dit ens..
Anser du att du är stark? otroligt!
Brukar du sola? händerr
Vad gör du om du får hicka? tycker att det är jobbigt och kan brusta ut det typ: NEEJ JAG HAR HICKA
Kaffe, te eller inget? te lätt, kaffe är spunkigt
Har du en besatthet? mm


Tio första 
- Första bästa kompis:
paulina och ida från dagis
- Första bil: inte funnit mig den första ens
- Första kärlek: sebbe
- Första husdjur: kanin trorjag? eller hamster kanske de va, äsch dont remember nåtsånt vare iaf
- Första semester: mallorca
- Första jobb: på S1 prao bara.
- Första köpta skiva: mina gamla goa favoriter, bubbles, maybe
- Första piercing: om öronen räknas, så vare de
- Första konsert: beyonce eller 50cent, minns inte ordningen av dom

Nio sista 
- Sista alkoholdrycken:
nån spritdryck
- Sista bilfärden: västerås
- Sista filmen du såg: har ju nämnt de redan ovan, american pie bitches hehe 
- Sista ringda telefonsamtal: nån jag själv inte vet vem personen är, RANDOM
- Sista bubbelbadet: i spát mitt
- Sista spelade CD: justinbieber
- Sista kyss: hemligt: men om jag säger det är de ju ingen hemlis längre..
- Sista gången du grät: igår
- Sista måltiden: riktig måltid så vare mackor till frulle

Åtta har du någonsin 
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej inte på de viset
- Blivit arresterad: och vasjutton är "arresterad"(?) smartbrud_95
- Blivit kär vid första ögonkastet: mh, faktiskt........
- Varit på tv: hihi ah faktiskt;o
- Fått ditt hjärta krossat: ja..
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: hähä nja, kanske nångång men menar det oftast annars säger jag det inte. om jag ska älska någon ska den betydda mycket för mig, rätt logiskt men ah
- Haft ett one night stand: harjag?
- Busringt till någon: ohjaa, tiderna tillbaks, då skedde de ofta vetuu

Sju saker du har på dig 
- 1.
örhängen
- 2. en blus
- 3. jeans
- 4. bh
- 5. spetstrosor
- 6. armband
- 7. mascara

sex saker du har gjort i dag 
- 1.
vaknat, tyvärrrrr
- 2. ätit
- 3. lyssnat på musik/och gör nu
- 4. sjungit/dansat
- 5. suttit vid datorn
- 6. fixat mig

Fem favoritsaker 
- 1.
datorn
- 2. min mobil
- 3. sängen<33
- 4. min mascara
- 5. musiken vart den nu spelas från



Tre val

- Tacos eller pizza: pizzaaaa
- Öl eller vin: öl smakar kladdkaka, ööhh, men asså vene aldrig smakat vin så
- Idol eller Let´s Dance: idolidolidol

Två saker att göra innan du dör 
- 1. andas
- 2. tänka..

En sak du ångrar
- 1. kan man ångra att man fått en sjukdom, isf lätt de..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar fett skön :O

2011-10-13 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0