skriver bara av mig

jag vet inte.. jag vet ingenting längre.. hur jag orkar med mig själv genom varje dag, fylld av alla problemen jag bär inom mig.. upprepar ordet att jag ska fortsätta kämpa och tåla skiten och tvingar mig själv om att det kommer lösa sig - försöker lura min hjärna det. men nu efter en sån lång tid, har inte ens någon förändring skett, efter allt stöd och terapihjälp. det rullar på i samma spår och jag är fortfarande nedstämplad på bottennivån.. jag minns inte hur det känns att vara lycklig, det va alldeles för längesen jag va det, så har helt glömt bort. saknar den där härliga glädje känslan som fan, men kommer inte ihåg hur den känns..men vet att den finns djupt inom mig. gömd. stämplad från de onda. demoniska. förnu, det enda jag känner av är all ångest, allt det värdelösa. jag har massor med vänner, en go familj, och himla många nära och kära, så dom påverkar ingenting. här är jag bara, jag bara känner all smärta och har alla besvärligheterna, bara sådär.. utan någonting som påverkar det. det är bara jag - just nu, vad jag består av.. - värre än såhär kan det inte bli.
jag kan inte förstå hur jag pallar allt detta, som förgyller alla mina dagar, hela dagarna, jag bara lever med att lida, istället för att njuta som normala människor gör. antagligen får jag fortsätta acca att jag är sjuk, att jag hamnat i fällan och lyckats fått mig denna sjukdomen, att just jag, hamnat här jag är. och fortsätta hoppas på bättre tider framöver. men fuck allting nu, fan va jobbigt det är.. att inte ens det man egentligen mår bäst av, glädjer en. renarama helvettet. sova är det enda, som man ser framemot..och då man främst får friheten.
ingen kommer någonsin förstå - hur det är att vara allra längst här nere på min nivå. förän man fallit hit själv..
aja, ska pallatrycket och palla vidare loppet som min vardag - allt som är så vanligt för mig nuförtin - all sorg som dödar mig inombords. som dödar all min energi. sängen är den enda jag trivs med, där jag trivs som allrabäst, så ska det inte behöva vara. men så är det. - for me. dead inside. lost touch with reality. - just keep going. it cant rain forever. okokok? yes ok. får påminna mig om det.

did you know, how it is for me
just read it, and u will understand me.
you know?
you know that feeling
when you are just waiting.
waiting to get home, into your room,
close the door, fall into bed,
and just let everything out that you kept in all day.
that feeling of both relief and desperation.
nothing is wrong.
but nothing is right either.
and you are tired.
tired of everything, tired of nothing.
and you just want someone to
be there and tell you it's okay.
but no one's going to be there.
and you know you have to be strong
for youself, because no one can fix you.
but you are tired of waiting.
tired to having to be the one fix yourself and everyone else.
tired of being strong.
and for once, you just want it to be easy.
to be simple, to be helped, to be saved.
but you know you won't be
but you're still hoping.
and you're still wishing.
and you're still staying strong and fighting.
with tears in your eyes.
you're fighting.
..that feeling
when you are just waiting.
waiting to get home, into your room,
close the door, fall into bed,
and just let everything out that you kept in all day.
that feeling of both relief and desperation.
nothing is wrong.
but nothing is right either.
and you are tired.
tired of everything, tired of nothing.
and you just want someone to
be there and tell you it's okay.
but no one's going to be there.
and you know you have to be strong
for youself, because no one can fix you.
but you are tired of waiting.
tired to having to be the one fix yourself and everyone else.
tired of being strong.
and for once, you just want it to be easy.
to be simple, to be helped, to be saved.
but you know you won't be
but you're still hoping.
and you're still wishing.
and you're still staying strong and fighting.
with tears in your eyes.
you're fighting.

I feeling like hell. this soo - fuckedup..
- allt tar sån kool på mig
Im dead but I cant stop.. living





Kommentarer
Postat av: Marie

Styrkekramar! stå ut lite till gumman <3

2011-10-22 @ 23:27:41
Postat av: nicole

du är stark min vän!

2011-10-22 @ 23:40:06
URL: http://nicolesorensen.blogg.se/
Postat av: matilda

Alltså bella, fuck vad jag älskar dig de vet du! och fuck vad jag haaaatar och spyr på din sjukdom! all min kärlek till dig världens bästa.<3 Im here on you side!

2011-10-22 @ 23:41:59
Postat av: oliviaa

du om någon är inte värd det här.. blir alldeles tårögd av att läsa dina texter.. tycker mycket synd om dig, sjukt stark är du. fortsätt så! <33

2011-10-22 @ 23:43:00
Postat av: Farsan

Jag älskar dig gumman. Mår dåligt med dig.

Pappa vill inget annat än att du ska bli frisk. Skulle kunna betala jävla mycket pengar på att du ska bli det, så enkelt är det tyvärr inte. Allt blir ok såsmåningom. Pappa önskar dig allt väl, Puss och kram

2011-10-22 @ 23:48:47
Postat av: Moa Mildén

Tack så mycket, du med :)

2011-10-23 @ 01:08:08
URL: http://mildenuknow.blogg.se/
Postat av: A.C

hejhej:D



hur har din lör varit då?:)



Godnatt och sov gott^^

2011-10-23 @ 01:39:04
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv:

Åh va najs! ;) Villl ju träffa honom :( Har hängt på hans hotell 2 gånger... men aldrig träffat honom..:(

Bra att han mådde bra då! :D<3

2011-10-23 @ 09:59:54
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv:

Åh va najs! ;) Villl ju träffa honom :( Har hängt på hans hotell 2 gånger... men aldrig träffat honom..:(

Bra att han mådde bra då! :D<3

2011-10-23 @ 09:59:54
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kommentaren över: skickade till fel!

SV: tack så mycket, detsamma!:D

2011-10-23 @ 10:02:31
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Monika

Godmorgon ! :D allt bra? :)

2011-10-23 @ 10:45:23
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: angelica<3

men fy vad jobbigt :( hoppas allting blir bra snart!! <33

2011-10-23 @ 11:27:06
Postat av: sonja

Hej hej :)Nu är veckans blogg avslutad, kolla om det blev du, annars är det bara att anmäla sig igen :)http://zlokka.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-veckans-blogg-och-ny-omgang-1.html#comment

2011-10-23 @ 12:03:26
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0