skillnaden mellan dig och mig är att jag kan få killar att le med kläder på

haha klockren rubrik, jovisst! ligger å degar i soffan rightnow framför nå skojjigt program på MTV, movin on. haha sällan jag nöter den kanalen, låt mig tänka.. nix. väntar in efterlängtande efterlyst som jag är tokig i, helt seriöst. vene varför? kanske för jag har sån stor dröm att bli polis och är otroligt intresserad av sånt. hehe.. jappsidappsi! har precis skrivit med min "nät-terapiare" i några timmar som kändes som enstaka minuter bara, well, så allt känns så mycket lättsammare för mig nu, inte lika stor ångest och alla syndrom är minskade. soft det! det lönar sig att rubba ut smärtan för stunden iaf, vilket är skönt. men sedan blir helvettet i maxgrad igen och tar över, men sometimes fungerar det iallafall vilket är bra iaf, får tacka min fina angelica som då hon heter♥ oavsett om du läser dethär eller inte, men dina ord betyder verkligen!
alltså faaan, har fortfarande ruggigt ont i huvet, bra att huvudverkstabletterna hjälper också osv.. nu passar denna bilden nedan skarpt in på mig!
alltså texten på kepan dvs. diggar den, snart är den miiiiin

Kommentarer
Postat av: Sophie

SV; Okej :) Allt är bara bra med mig! Görs? :)

2011-10-12 @ 19:37:14
URL: http://pyst.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart du kan ;)

2011-10-12 @ 19:46:37
Postat av: Anonym

<3333333

2011-10-12 @ 19:57:47
Postat av: viktoria ekholm

hej vill du ha länk byte i såna fall kommentera under några utav mina inlägg, så kan vi komma överränns, förlåt om du inte gillar såna här kommentarer då vill jag bara passa på att säga ha en bra dag kram :)

2011-10-12 @ 22:06:18
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/
Postat av: snookie

Hej sötnos! var ett tag sen vi hördes, har faktiskt börjat följa din blogg nu hehe x) vart är kepsen ifrån, fett awesome! <3

2011-10-13 @ 22:53:52
URL: http://snookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0