dränkt i en kondom för allt fuckar mig

hahaha kom på citatet som rubriken lyder nyss själv *stolt-brud*! haha skoenju å såsann

okok, nu äre VAARNING för ett as deppigt inlägg men vafan, det är såhär jag känner.
och allt har med min satans fucking sjukdom att göra, inget annat...
detta är min dagbok så jag delar med mig av vad som helst här,just so uknow
well....de är såhära att..



så inpassande words så de inte är sant fast joo de ere ju men ah.


får höra varjedag av folk;
- "hur kan just du må så dåligt, du som är så fin hur kan du hamnat i denna situtionen" och blabla massa sånt..

då säger jag till er engång för alla,
- det är en sjukdom jag fått som världens lyckligaste människa kan få helt plöstligt bara. lika som vem som helst kan få cancer bara sådär eller vilken som helst sjukdom..
JA I HELVETTE VA ORÄTTVIST DET SKA VARA, OCH ATT MAN SKA FÖDAS FÖR ATT LIDA EN HIMLAMASSA OCH VA OTÄCKT STARK. det är något man får stå ut med bara, det ingår i vissas liv FUCKINGTYVÄRR, finns inget annat än att ALDRIG GE UPP och vänta tills man blir frisk. ståututututututståut med helvettesbesvären inom en..
- stanna stark och aldrig ge upp hoppet eller nåt.

ärligt, jag har världens underbaraste vänner och familj och inget av det drabbar mig till denna situationen..
det värsta är ju att det inte finns någon anledning och därför är det svårare att lösa skiten.



nu är jag trött för engångsskull, wow nu ska bellsi sova och äntligen få vila hjärnan och allt som fuckarmig.
kan inte bli bättree!!  
massa godnattpusssar till er!
vihörs imorgon då jag tyvärr vaknat

Kommentarer
Postat av: Rebeccis

Åh fan, vet inte vad jag ska säga. Kan inte ana, du är sån go brutta tjejen och är inte värd skiten men stå ut, det ordnar sig gumman! <3

2011-10-15 @ 00:33:24
Postat av: isabell

Hjärtan till dig hjärtat! sov så bra nu och njut av den stunden <3

2011-10-15 @ 00:48:00
Postat av: Anonym

fett bra citat ju :P

2011-10-15 @ 00:52:40
Postat av: Yasmine

Tack :)

2011-10-15 @ 09:55:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Liza★

godmorgon! ska du göra något speciellt idag? :)

2011-10-15 @ 10:57:30
URL: http://skrammelpop.blogg.se/
Postat av: jeppe

Bebi <3

2011-10-15 @ 11:08:01
Postat av: Anonym

du äääger som pallar allt <3333 keepgoing Sötnosen !

2011-10-15 @ 11:42:48
Postat av: Anonym

vart hittar du alla rörliga bilder?

2011-10-16 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0