nattpromenix

tjoooo, vet ni vad? jag kom nyss in efter att ha vart ute på en lång promenad såhär intill nattkvisten, inte ovanligt för mig att göra det mitt i natten aalls. händer väldigt ofta faktiskt. så jag satte på mig min stora,sköna vinterjacka och gled runt lite ba. typ vinter nuju, ruggigt kallt men hade ju min bekväma dunis på mig så jag ska inte klaga! nu kommer jag äntligen kunna sova bra, det gör jag typ alltid då jag vart ute precis innan å rört på mig, hehe. så godnatt sweethearts,sleeptight och dröm sött! imorn har jag beslutat mig att avsluta smycke-tävlingen jag har igång nu, så vill ni vara med, har ni sista chansen att anmäla er fort som fan nuu. bamsekramisaar

Kommentarer
Postat av: Nathalie B

Hihi tack du! :D

2011-10-12 @ 09:44:29
URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/
Postat av: bella

sv; Tack detsamma! :D

2011-10-12 @ 10:28:37
URL: http://bbellahdstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0