när min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig

yoooyo! gloor på idol justnu ofc, moa uppträdde alldelesnyss, vart inte värsta knäsvag som jag brukar bli då jag lyssnar på henne men bra va hon absolut, sån toppen röst. väntar in min lilla sötiiis emil elton, hihi längtar!!! tidigare idag va jag i city somsakt och tog en trevlig fikastund med min syster! fifaan va kyligt det är ute då, får ta på mig vinterjackan nästa gång och dissa skinnjackan höhö.. men ska uppmärksamma teven nuva, ville bara uppdatera er lite snabbtsådära, statistiken stiger för varje dag som går, laajk it very much babes! hörs later, pzooout

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice kropp du har ;)

2011-10-14 @ 20:52:29
Postat av: Anonym

bebi <3

2011-10-14 @ 21:23:36
Postat av: I M A G O N S - EN FOTOBLOGG

Fin stil :)

2011-10-16 @ 16:43:01
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0