memories

sitter vid min gamlaskrot dator även kallad min gamlaste som tro de eller ej fortfarande lever men är väldans oanvänd på sistonde hehe, den här hos papii, och har kollat egenom alla min bildmappar.
gooosh va bilderna väcker minnen alltså. goa tiderr, främst den tiden då jag inte led av min sjukdom..
well tänkte bjussa på några pic's från.....
- kent konserten med min vän isabelle sommaren 2010
blond va man då, japp!





ett minne för livet, stunden va magisk - underbart är bara förnamnet
helt obeskrivligt, jag är inte värsta fanet av kent men konserten va verkligen awesome!
duuktiga är dom absolut!
och satan vad jag saknar min vän - isabelle
vi ses snart igen hjärtis, tack för du finns här för mig ständigt och alltid lyssnar. de&dubetyder!



Kommentarer
Postat av: linnea

du är och kommer alltid va sjukt söt bella, ska du veta alltså <3 din blogg ägr, att du uppdaterar mycke och bra <3

2011-10-09 @ 22:39:06
Postat av: bells

jag var också där :D

2011-10-10 @ 06:56:43
URL: http://handleder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0