jag vet vad som måste göras, ändå ligger du kvar här.

godkvällens sockertoppar! degar sönderr i min älskade säng nu hihi medan jag skriver med massa sociala personer på fb. & fy vilka underbara vänner jag har alltså! ni vet vilka ni är, så ta åt er. ni är absolut bäst! love.. min dag har vart lång och seg. drog ut en sväng men in lika fort för det regnade så kom aldrig fram till papiii. myste här hos mamsen istället framför teven & denna filuren. har läst i ett par timmar också, världens bästa bok, ärligt. aldrig läst nån bättre :) jag läser: jag är död och kan tyvärr inte komma till skolan idag super intressant bok verkligen! ska läsa lite till snart och sedan sussa. ny dag imorn, ny vecka och nya tag? eller nja.. jag kommer fortsätta mina tag, kämpa mot mina tankar och känslor som fuckarmig osvosv, uknow? blir ju även inlagd på sjukhuset nångång under veckan som kommer. förhoppningsvis i västerås denna gången! behöver nytt ställe, med ny vård. eftersom den i uppsala inte räckt till riktigt. well, med det här säger jag godnatt! sov gott mina fina läsare, pusss & kram
fashion babys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0