It's a little to late to say you're sorry now, you kicked me when I was down

mohahaa, jag för typ exakt ett år sedan.. näspiercing hade man där, saknar det lite fan.
den där piiiicturen är tagen typ dagen innan jag vart inlagd på sjukhuset, rättaresagt dagen innan mitt liv förändrades heltohållet. men det hade jag ju knappast någon aning om där..
anyway, blev nyss väckt, tack som faaaaan knoppen, åhå. jag som drömde en sån härlig dröm, då vill man ju knappast vakna med samma helvette varendagång, ångest.. och alla 81646 syndromen från sjukdomen.
huvudverken plusar till det också, fan va den verkar trivas! :( ska tare lugnet idag, men det gör jag ju typ alltid, måste ju det.. ska iaf göra frulle till mig nu, sedan blire nog duschen så jag känner mig go och fräsh.
ska bestämma vinnare av tävlingen senare under dagen också,
fan asså,det blir svårt, såå många värdiga vinnare!!
men ja, vi hörs senare dåå, hare primaballerina! kyssN

Kommentarer
Postat av: alex du vet

Du ser alltid skaplig ut!

2011-10-12 @ 10:40:45
Postat av: wille

sexig som vanligt ^^

söt mena jag ;)

2011-10-12 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0