I’m walking on the water shining like a rhinestone

helluuuu folket, vaknade för ett litet tag sedan efter en rätt hyffsad sömn i MIN säng denna gång där jag inte sovit på typ ehmm.. ah jävligt längesen iaf, har alltid sovit med mami eller syrran men nope nu lyckades jag sova heltsjälv, wiie duktigchey! sedan när man vakna fick man serverad frulle, inge fel me de ;) hehe..gulli mami man har. måste plussa havegrynsgröt i kanten, gaaah va gott det är! haha... filmen - just go with it igår är ingen jag ska rekommenderaa sååååhär mycke men heller inte klaga på, helt OK. tss. ska väll klä på mig och sådant nu och sedan tror jag ja trallar ut på en promenix med musiken igång och vinterjackan på, sooftsoft! outfit bilder kommer förmodligen senare! ska välja klääder nuja, puss tjiiing HARE!
detta saknar jag - THAILAND 2010, har jag för mig!??! arå

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

sv; tack så mycket! :')

2011-10-19 @ 13:20:34
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vilken härlig bild, vill utomlands :D

2011-10-19 @ 14:06:02
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enköpings snyggaste systrar lätt!

2011-10-19 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0