I helping u!

svar; hej på dig! åh, tack så hemskt mycket för dina fina ord. det värmer verkligen, tacktack och åter igen tack!! himla gullig är du, u make me happy! jamen, självklart vill jag kunna hjälpa dig på något vis utan tvekan, aldrig roligt att höra att folk hamnat i samma fälla som mig, absolut inte.. ehm, mitt tips till dig är nog att skriva till snorkel. det som du skrev till mig, så får han hjälpa dig istället som är proffs inom psykologin. så be han om råd istället, då kan jag lova dig att du kommer få ett super vettigt svar tillbaks. så tycker absolut att du ska klicka dig in dit istället. där står en himla massa om depression, ångest och ja allt som har med psykisksjukdom att göra som kan vara lättsamt och rådhjälpande att läsa om. men ska jag säga vad jag tycker du ska göra så är det ju ofc att du ska berätta hur du känner hur jobbigt och svårt det än kan vara. du måste få ut allting och dela med dig av det, prata med någon närastående till dig, din mamma eller pappa, din bästakompis? lovar dig att så fort du fått ut tankarna och känslorna kommer allting genast kännas så mycket bättre då du slipper hålla all smärta inom dig och då du kan få någon som lyssnar på dig verkligen och uppmärksammar dig och främst stödjer dig, så vare för mig. jag som du, vågade inte i början, visste inte hur jag skulle berätta allt så höll mitt mående inom mig alldeles för lång tid, i flera år.. så det rekommenderas verkligeninte, då blire bara värre och värre..så skriv till snorkel. han är superduper go! goodluck!! hoppas du mår bättre snart, men då måste du ta tag i detta också som jagsagt.
vill du prata av dig med mig osv så finns jag här till hands, skriv till min mail bara; [email protected] så kan du förvänta dig ett svar, alltid. jag om någon förstår dig bra, som lider av sammabesvär. såå finns hemskt gärna här för dig!
sköt om dig så gott du kan fina du! kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så snäll bella som svarar på sånthär<3

2011-10-23 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0