dagens




såhär ser jag ut idag! helt in love i tröjan, hehe..såå söt


läkarsamtalet tidigare idag gick primaballerina. typ första gången på länge jag intee blir irreterad, tjoho. kan bero på att diagnosen som slutsattes idag kändes.. bra! må säga att jag är riktigt stolt över mig själv! förengångsskull.. nu börjar vi om på ruta 1, ny läkare och ny behandling. LETS GO! det här ska fanimig funkaaa!

ska in till stan och ta mig ett fik alldeles snart. sedan tränaa bort det. some planes for my day. just so u know!

som ni ser? så har jag även bytt design till en mycket snyggare enligt min åsikt, glitter yao, det stilar till bloggen much mer, tycker jag!
så den får existera ett tag framöver. men ska ringa ett samtal nu

vi hörs lateeer aligator, mängder med pussar

Kommentarer
Postat av: bells

fan vad skönt att du fick en bra läkare! personen som ska behandla en betyder rätt mycket för att behandlingen ska fungera. är det någon dålig fuckar det upp sig totalt och man kan må ännu sämre än man gjorde innan. men skönt att du är nöjd nu :) <3

2011-10-05 @ 15:33:24
URL: http://handleder.blogg.se/
Postat av: Madde

Grymt snygg tröja!! vart är den köpt? :D <3

2011-10-05 @ 15:41:29
Postat av: molly

sv; okej :/

precis :p ,vad bra !

är sjuk :( så nej inte så .. haha !

Sjukt söt tröja ! :D

kram

2011-10-05 @ 16:04:34
URL: http://mollys.devote.se
Postat av: Anonym

du är sjukt söt

2011-10-05 @ 18:40:51
Postat av: Anonym

du är sjukt söt

2011-10-05 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0