cool story bro?

baby's! vaknade nyss, har sovit typ två timmar inatt bara, härligt! inge trött alls nuva... FAST jo. men kan inte sova haha :( så gick upp nu, chillar i soffan med dunkande musik så jag blir lite piggare. ska platta mitt hår typ nuu som jag inte gjort på mer än en vecka, grym man e,så nu känner jag att det är dags å slita sönderr de höhö..! sätter nog på hipp hipp hora sedan, sjukt sugen på att se den, va as längsen sist såå den ska jag glutta på! ;) får ett paket senare idag också, woopwoop, ska bli spännande å se!! hehe, håll er uppdaterade, bloggar later sötisar! hoppas ni får en härlig dag, pzout
gammalbild men passande eftersom jag plattar håret dära hehe

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: man tackar! :)

2011-10-11 @ 13:09:42
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0