answer u

svar till Jenny: ja visst skulle jag kunna göra det! :) dock har jag två rum eftersom mina päron är skillda men kan ordna på de båda nångång här snart, måste städa de lite först bara hehe.. kramis!
svar till Anonym: blå/grön/grå typ alla möjligfärgade ;)
svar till Maja: hahaha naaw gullis :o! jag anser inte att emil elton är värsta "töntig", visst är han lite små löjlig och inte som alla andra killar men ändå inte värsta rishögen! åjapp, där fick du svaret på va jag faller för föör killar, oftast. speciella. de som har nå litet unikt. det är ett plus i kanten alltså, bellsi lajk!! å självklart ska de se bra ut för att jag ska ge dom en chans, men de måste samtidigt ha en fin insida för att jag ska palla dom, hehe. emil är hur charmig som helst och jag tycker verkligen om honom! & åh, verkligen tack!! va glad jag blir :D pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ögon har du iaf !

2011-10-15 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0