MOBBNING IN MY ASS

spenderar min kväll degandes i min himlasköna säng framför ÄLSKA MIG filmen. och gud vad den berör mig.. kan inte undvika att bli irreterad, arg och ledsen, alltså mobbning är fan inte ok. inte nånstans. vet att det är flera stycken som känner av det på nå sättovis här på jorden, för att man är tjock, inte är som alla andra, undviker att bry sig om sitt utseende, hur man klär sig eller vad de nu kan vara. så jävlaa respektlöst! fattar inte vad folk tänker med.. grejen är ju också den att dom som trakasserar och skit, ah dom som är mobbare, det tyder ju bara på hur osäkra dom är på sig själva så dom måste klanka ner andra på det viset... oftast ere så. om alla kunde behandla alla rätt, så som man själv vill bli behandlad vilket jag antar är på de goda, snälla viset då skulle så många slippa bära dendär klumpen i magen i skolan eller vart man nu drabbas av det. men tyvärr är världen fylld av idiotiska typer som inte kan sluta med att hålla på å jävlas. fuck dom! jag är verkligen emot mobbning, finns så många som hamnar i djupa depressioner pga det och som faktiskt väljer att ta sitt liv redan som unga så tänk efter innan ni gör något. om nu jag har någon läsare som trycker ner någon annan. läggner fytusan.. och så tycker jag det är riktigt tufft av folk som vågar lägga sig i och stoppa mobbningen - mycket creed till dom för det är så modigt och rätt! det har faktiskt jag gjort förut och skitit fullständigt i om vilka åsikter folk skulle ha om mig just for that, har hellre varit med den mobbade istället för dom så omogna som håller på. just sayin' har själv aldrig råkat ut för mobbning men har vart med om att bekanta till mig varit det och då har jag inte kunnat annat än ja, lägga mig i. har sån enorm medkänsla också.. så blir för jobbigt för mig att inte göra något åt de. FUUUCK mobbning/mobbare - ni förtjänar en plats i helvettet.
här är klippen från filmen i olika delar.
faktiskt sevärd men man får räkna med endel tårar!

Kommentarer
Postat av: isabelle <3

har sätt dendär filmen och fyfan kan inget annat än hålla med dej.. sjukt bra skrivet av dig, sanna ord! älskar din blogg sötnos pusspuss :D

2011-11-26 @ 20:54:57
Postat av: Ida

Gud förlåt, nå fel på bloggen, men de kommer upp snart!

2011-11-26 @ 20:55:37
URL: http://hheyidas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra film! och bra skriver, håller med!

2011-11-26 @ 22:21:51
Postat av: Amandaaaaaa

Rätt skrivet! you go girl <3

2011-11-26 @ 23:58:29
Postat av: lena

åh fy vilken bra film.

2011-11-29 @ 00:57:21
URL: http://lenaastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0